عرضه جهانی گوشی‌های ZenFone 7 و ZenFone 7 Pro ایسوس

رسانه کلیک - گوشی‌های ZenFone 7 و ZenFone 7 Pro که هفته پیش در تایوان رونمایی شدند، اکنون وارد بازارهای جهانی شده‌اند و قیمت آن‌ها در اروپا مشخص شده است. 

عرضه جهانی گوشی‌های ZenFone 7 و ZenFone 7 Pro ایسوس

کمپانی ایسوس هفته گذشته از گوشی‌های ZenFone 7 و ZenFone 7 Pro خود که از جدیدترین محصولات خط تولید تلفن‌همراه این کمپانی هستند در کشور تایوان رونمایی کرد . اکنون این سری از تلفن‌های همراه به‌ بازارهای جهانی عرضه شده‌اند.

سری ZenFone 7 این برند با حافظه‌ ۱۲۸ گیگابایت و ۸ گیگ رم قیمتی برابر با ۶۹۹ یورو و سری ZenFone 7 Pro آن با حافظه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی و ۸ گیگ رم به قیمت ۷۹۹ یورو به بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.

از دیگر تفاوت‌های کلیدی این دو گوشی پردازنده‌ی +Snapdragon 865 و دوربین اصلی و لنز Telephoto برای عکس‌برداری از فواصل طولانی با قابلیت حذف لرزش‌های در تصویربرداری (OIS) در سری ZenFone 7 Pro است در حالی که ورژن ZenFone 7 با پردازنده Snapdragon 865 بدون قابلیت حذف لرزش در تصویربرداری عرضه شده است.

خانواده ZenFone 7 دارای صفحه نمایش AMOLED با سرعت بروزرسانی صفحه (Refresh Rate) معادل ۹۰ هرتزی و دوربین سه‌گانه که به لطف مکانیزم چرخشی به هر دو جهت خم می‌شود.

عرضه این گوشی به بازارهای آمریکای شمالی در آینده‌ی دورتری رخ خواهد داد.

ارسال نظر