عرضه محصولات اپل در فروشگاه‌های ال جی

ال جی پس از کنار کشیدن از بازار گوشی‌های هوشمند، تصمیم گرفته است محصولات شرکت اپل را در فروشگاه‌های خود عرضه کند.

عرضه محصولات اپل در فروشگاه‌های ال جی

فروش آیفون در فروشگاه های ال جی

یکی از مقامت الجی چندی پیش طی مصاحبه‌ای اعلام کرد شرکت به زودی فروش محصولات اپل را در فروشگاه‌های خود آغاز می‌کند. این خبر خشم توزیع‌کنندگان کوچک‌تر را برانگیخته است.

سامسونگ و ال‌جی سال 2018 گفته بودند تنها برند خود را در فروشگاه‌هایشان قرار می‌دهند تا کار برای سایر توزیع‌کنندگان داخلی ساده‌تر شود. اما ظاهرا ال‌جی نتوانسته به قول خود وفادار باشد. این شرکت با بیش از 400 فروشگاه فعال در سراسر کشور، به زودی از بازار اسمارت فون کنار می‌کشد و از ماه اوت، فروش محصولات اپل مثل آیفون، آیپد و اسمارت واچ را آغاز می‌کند.

اما فروش کالاهای آمریکایی در فروشگاه‌های ال‌جی نه تنها برای توزیع‌کنندگان کوچک‌تر، بلکه برای یکی از بزرگ‌ترین غول‌های فناوری دنیا یعنی سامسونگ نیز دردسرساز است؛ چراکه شرکت کره‌ای باید ضمن پر کردن خلأ به وجود آمده در بازار اسمارت فون، با رقیب دیرینه خود یعنی اپل نیز رقابت کند.

سامسونگ و اپل ماه مه به دارندگان گوشی‌های ال‌جی پیشنهاد دادند تا دستگاه‌های خود را به این دو شرکت تحویل داده و در عوض گوشی گلکسی و آیفون دریافت کنند.

طبق بررسی‌های انجام شده، سامسونگ، اپل و ال‌جی به ترتیب 65، 20 و 13 درصد از سهم بازار اسمارت فون کره جنوبی را به خود اختصاص داده‌اند. باید منتظر ماند و دید آینده بازار پس از بیرون رفتن ال‌جی از میدان رقابت چه می‌شود. آیا اپل قادر خواهد بود بازار را از چنگ سامسونگ درآورد؟

ارسال نظر