احتمال عرضه نسخه پرو بلندگوی هوشمند HUAWEI Sound

رسانه کلیک - یکی از افشاگران اعلام کرده است که نسخه پرو بلندگوی هوشمند HUAWEI Sound به احتمال زیاد همراه با گوشی های سری P50 رونمایی خواهد شد. 

احتمال عرضه نسخه پرو بلندگوی هوشمند HUAWEI Sound

اولین مدل از بلندگوهای پرچمدار هوشمند هوآوی، ماه نوامبر 2019 در رویداد معرفی میت پد پرو هوآوی رونمایی شد. این شرکت در اوایل سال جاری میلادی، بار دیگر در رویداد رونمایی از گوشی های سری P40 آن را به نمایش گذاشت و مدت کوتاهی نسخه Platinum را نیز معرفی کرد. ماه گذشته در رویداد رونمایی از گوشی های سری Mate40، غول مخابراتی چینی از مدل دوم به نام HUAWEI Sound رونمایی کرد. اکنون طبق گفته یک افشاگر این شرکت همچنین قصد دارد مدل پرو این بلندگو را معرفی کند.

بلندگوهای هوشمند HUAWEI Sound X و HUAWEI Sound با یک فناوری صوتی فرانسوی به نام Devialet توسعه یافته اند. همچنین این دستگاه‌ها مجهز به دستیار صوتی هواوی به نام Xiaoyi هستند. هنگامی که دو عدد از این اسپیکرها با هم جفت می شوند، تجربه استریو را به کاربران ارائه می دهند. طراحی این اسپیکرها از هوم پاد اپل الهام گرفته شده و تنها تفاوت این دو مدل در اندازه آن ها است.

بنابراین، ما انتظار داریم که مدل پرو ویژگی های مشابه داشته باشد و کیفیت صدای آن بهتر شده باشد. افشاگری که وجود این محصول را فاش کرده، در مورد ویژگی ها و نام آن چیزی نگفته است. از این رو، مطمئن نیستیم که این دستگاه چه نامی خواهد داشت؛ اما به احتمال زیاد یا نام HUAWEI Sound Pro یا HUAWEI Sound X Pro برای آن در نظر گرفته خواهد شد.

از آنجا که این شرکت در بزرگ ترین رویدادهای رونمایی محصولات خود از دو اسپیکر آخر رونمایی کرده است، مدل پرو ممکن است در رویداد رونمایی از گوشی های سری P50، معرفی شوند. البته در صورت رونمایی از گوشی Mate X2، گوشی های سری nova8 یا سری جدید تبلت های میت پد قبل از پایان سال ممکن است اسپیکر جدید هم رونمایی شود.

ارسال نظر