گوشی CIVI شیائومی فقط در چین عرضه می‌شود

چند روزی می‌شود شرکت شیائومی از گوشی میان‌رده جدید خود با نام CIVI رونمایی کرده است. حال غول فناوری چینی اعلام کرده است محصول جدیدش فقط به بازار چین عرضه خواهد شد. 

گوشی CIVI شیائومی فقط در چین عرضه می‌شود

پس از انتشار پوستر عجیب شیائومی بالاخره این غول فناوری چینی از جدیدترین محصول میان‌رده خود با نام CIVI رونمایی کرد. اما به گفته شرکت گوشی جدید تنها در اختیار کاربران ساکن چین قرار خواهد گرفت.

این گوشی از امکانات کلیدی جذابی همچون صفحه نمایش آمولد، نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و پردازنده میان‌رده قدرتمند اسنپدراگون ۷۷۸ بهره می‌برد.

طبق گزارش منتشر شده توسط یکی از وب‌سایت‌های خبرگزاری اندرویدی گفته می‌شود شیائومی رسما عدم حضور گوشی CIVI خارج از خاک چین را اعلام کرده است. این خبر می‌تواند برای کاربران دیگر کشورهای دنیا کمی ناامیدکننده باشد.

البته این اولین بار نیست که شیائومی گوشی‌هایی مختص به کشور چین تولید می‌کند. پیش از این نیز غول فناوری چینی برنامه‌ای مشابه را برای گوشی Mi 10 Ultra اجرا کرد. حال به نظر می‌رسد نوبت به میان‌رده جدید شرکت رسیده است.

مشخصات گوشی CIVI

از جمله مشخصات اصلی محصول معرفی شده می‌توان به حضور یک صفحه نمایش خمیده اولد ۶.۵۵ اینچ با کیفیت +FHD، نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری همراه فناوری شارژ سریع ۵۵ وات اشاره کرد.

میان‌رده جدید شیائومی با وزن ۱۶۶ گرم و ضخامت ۶.۹ میل خود یک محصول بسیار سبک و شیک بوده و می‌تواند با قابلیت‌های خود سخت‌پسندان زیادی را به سمت خود جلب کند.

از لحاظ سخت‌افزار گوشی جدید غول فناوری چینی با استفاده از پردازنده اسنپدراگون ۷۷۸ در کنار ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه رام انجام انواع کارهای مختلف را برعهده دارد.

بعلاوه در پنل پشتی دستگاه ما شاهد مجموعه سه‌گانه از لنزهای ۶۴ مگاپیکسل اصلی، ۸ مگاپیکسل اولترا واید و ۲ مگاپیکسل ماکرو هستیم. اما اصل ماجرا در پنل جلویی گوشی گنجانده شده و آن هم دوربین سلفی بسیار با کیفیت ۳۲ مگاپیکسلی محصول بوده که بصورت حفره‌ای در قسمت میانی و بالای گجت قرار دارد.

از دیگر مشخصات گوشی CIVI می‌توان به حضور حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش، رابط کاربری MIUI 12.5 مبتنی بر اندروید ۱۱، جایگاه سیم‌کارت دوگانه، فناوری 5G، وای‌فای ۶، بلوتوث 5.2 و فناوری NFC اشاره کرد.

کاربران چینی از فردا می‌توانند محصول جدید غول فناوری چینی را با قیمت پایه ۴۰۲ دلار پیش خرید کرده و در اواسط ماه اکتبر تحویل بگیرند.

ارسال نظر