عرضه Android 11 و One UI 3 سامسونگ با Galaxy S20 آغاز می شود

رسانه کلیک -رابط کاربری One UI 3 سامسونگ مبتنی بر اندروید 11 به‌ زودی برای گوشی‌های هوشمند Galaxy S 20 به طور عمومی در کره جنوبی، آمریکا و اروپا عرضه می‌شود.

عرضه Android 11 و One UI 3 سامسونگ با Galaxy S20 آغاز می شود

کاربران سامسونگ گلکسی S20 در کره جنوبی، ایالات متحده و بیشتر کشورهای اروپایی، اگر حتی تا الان گوشی خود را آپدیت نکرده باشند، به زودی از نسخه UI 3 مبتنی بر اندروید11 استفاده می‌کنند. این غول فناوری پس از چند ماه آزمایش رابط کاربری خود، شروع به عرضه عمومیOne UI 3 کرده است و این به روزرسانی ابتدا به گلکسی S20 ، S20 + و S20 Ultra راه می‌یابد.

در ایالات متحده‌، Verizon (مالک شرکت مادر Engadget) قبلاً به روزرسانی سیستم را با رابط کاربری جدید برای دستگاه ها منتشر کرده است. سامسونگ می‌گوید این به روزرسانی همچنین در آینده نزدیک به مناطق بیشتر و مدل های بیشتری راه خواهد یافت. Galaxy Note20 ، Z Fold2 ، Z Flip ، Note10 ، Fold و S10 در هفته های آینده از One UI 3.0 بهره مند می‌شوند.

در همین حال، سری Galaxy A در نیمه اول سال 2021 ارتقا خواهد یافت ، هرچند آنچه که در برنامه انتشار کشور مصر در صفحه جامعه سامسونگ منتشر شده است، می‌گوید تلفن‌های میان رده این شرکت در مصر تا اوت سال آینده به این رابط کاربری دسترسی نخواهند داشت .

One UI 3 تمام ویژگی های جدید همراه با Android 11 ، از جمله بخش جدید مکالمه در اعلان ها و سایر ویژگی‌ها را به همراه دارد. این رابط کاربری حباب‌های پیام رسانی را اضافه می‌کند، که به برنامه‌ها امکان می‌دهد یک دایره شناور مداوم بر روی صفحه نمایان باشد تا پاسخگویی به پیام‌ها و همچنین قابلیت اسکرین رکورد را آسان‌تر کند. One UI 3 همچنین دارای جلوه‌های تصویری جدید‌، طرح تماس تصویری تمام صفحه و ابزارک‌های صفحه قفل دوباره طراحی شده است که به کاربران اجازه می‌دهد بدون نیاز به باز کردن قفل تلفن خود، به رویدادهای تقویم و سایر عناصر دسترسی داشته باشند. بعلاوه، رابط کاربری جدید سفارشی سازی Quick Panel را آسان می‌کند و امکان تنظیم شفافیت ابزارک‌ها در صفحه اصلی را فراهم می‌کند.

ارسال نظر