افشای تصاویر عینک هوشمند ری بن و فیس بوک با فریم‌های کلاسیک

عینک هوشمند ری بن و فیس بوک به زودی به طور رسمی رونمایی می‌شوند. اما تصاویر جدیدی از این محصول در فضای مجازی لو رفته که به فریم‌های کلاسیک ویفرر و گرد اشاره می‌کند.  

افشای تصاویر عینک هوشمند ری بن و فیس بوک با فریم‌های کلاسیک

فیس بوک از مدت‌ها پیش، پروژه عینک‌های هوشمند خود را مطرح کرده است. در ابتدای سال جاری، اطلاعات بسیاری در خصوص این عینک‌ها منتشر شد. ظاهرا عینک‌های Ray-Ban متعلق به کمپانی لوکساتیکا در این پروژه دخیل هستند.

طراحی عینک‌های هوشمند هنوز به طور رسمی رونمایی نشده است. اما خبرچین معروفی به نام ایوان بلس به تازگی با انتشار تصاویر متعدد، طراحی عینک‌های آینده را لو داده است.

در تصاویر افشاشده جدید، عینک هوشمند ری بن و فیس بوک در (حداقل) سه سبک جدید نشان داده می‌شوند. این سبک‌ها عبارت‌اند از فریم‌های ری بن کلاسیک ویفرر (Wayfarer) و گرد (Round) با شیشه‌های سبز، آبی و رنگی.

فریم این عینک‌ها به دو دوربین مجهز هستند که در گوشه چپ بالا و گوشه راست بالای دو شیشه قرار گرفته‌اند. در حال حاضر اطلاعات خاصی در مورد مشخصات این دوربین‌ها در دسترس نیست.

عینک‌ها به همراه کابل شارژ درون کیس قرار می‌گیرند. کابل شارژ نشان می‌دهد که عینک‌ها دارای باتری هستند و این باتری مسئول تأمین انرژی لازم برای دوربین و قابلیت اتصال است. می‌توان حدس زد که سخت‌افزار مربوطه در قسمتی از فریم نگهداری می‌شود که ضخامت بیشتری نسبت به جاهای دیگر دارد.

عینک هوشمند ری بن و فیس بوک چه کاری انجام می‌دهد؟

فیس بوک تاکنون اطلاعات دقیقی را درباره قابلیت و ویژگی‌های عینک هوشمند خود ارائه نکرده است. در مصاحبه‌ای با بلومبرگ در ماه ژوئیه، فیس بوک به این نکته اشاره کرد که عینک هوشمند قادر به انجام کارهای بسیاری است، اما ویژگی هوشمند واقعیت افزوده جزئی از آن‌ها نیست.

فیس بوک در گزارش دیگری گفته که عینک هوشمند به کاربر اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به گوشی، از صحنه‌های زودگذر فیلم بگیرد، درست مثل عینک Spectacles اسنپ چت. ظاهرا عینک هوشمند ری بن و فیس بوک هنوز کامل نشده و زمان عرضه آن مشخص نیست.

طبق تیزر تبلیغاتی جدید Ray-Ban، عینک‌های هوشمند امروز (18 شهریور) به طور رسمی رونمایی می‌شوند.پس منتظر اطلاعات جدید درباره مشخصات و قیمت این محصول شگفت‌انگیز باشید.

ارسال نظر