فروش ۲ میلیون تلویزیون Mini LED ؛ هدف سامسونگ برای ۲۰۲۱

رسانه کلیک - شرکت سامسونگ سرمایه‌گذاری خود در تلویزیون‌های QLED را آغاز کرده است و قصد دارد در سال ۲۰۲۱، تعداد ۲ میلیون تلویزیون Mini LED را به فروش برساند. 

فروش ۲ میلیون تلویزیون Mini LED ؛ هدف سامسونگ برای ۲۰۲۱

شرکت سامسونگ که به تخصص در زمینه تکنولوژی OLED معروف است، اکنون قصد دارد از تکنولوژی جدیدی استفاده کند و شانس خود در این زمینه را امتحان کند. این شرکت بزرگ فناوری در کره جنوبی، سرمایه گذاری روی تلویزیون‌های Mini LED را آغاز کرده است و قصد دارد تعداد ۲ میلیون تلویزیون Mini LED را در سال ۲۰۲۱ به فروش برساند.

بر اساس گزارشی از SamMobile، شرکت سامسونگ خط تولید تلویزیون‌های QLED خود را که از تکنولوژی نور پس‌زمینه Mini LED استفاده می‌کنند را در سال آینده میلادی راه‌اندازی خواهد کرد. این تلویزیون‌ها با تکنولوژی ساخت جدید، پنل‌های 4k داشته باشند و در سایزهای ۵۵ اینچ، ۶۵ اینچ، ۷۵ اینچ و حتی ۸۵ اینچ تولید شوند.

کنتراست تصویر در این تلویزیون‌ها بسیار بهبود پیدا کرده است و به نرخ 1,000,000:1 رسیده که بسیار بهتر از کنتراست تلویزیون‌های فعلی این شرکت با نرخ 10,000:1 است. تلویزیون‌های QLED آینده سامسونگ قطعا بهبودهای بیشتری خواهند داشت. به احتمال زیاد تلویزیون‌های Mini LED روشنایی بیشتر، HDR بهتر و پشتیبانی بیشتری از رنگ‌های مختلف خواهند داشت.

به یاد داشته باشید که این تلویزیون‌های کیفیت تصویر بسیار بهتری از پنل‌های LCD ندارند؛ بلکه بسیار مقرون‌به‌صرفه (به ویژه نسبت به پنل‌های OLED) هستند. شرکت اپل نیز قصد دارد یک آیپد پرو با تکنولوژی Mini LED به بازار عرضه کند. شرکت ال‌جی نیز در سال آینده از تلویزیون‌های جدید خود با این تکنولوژی رونمایی خواهد کرد.

ارسال نظر