فعال‌سازی آزمایشی قابلیت ارسال پیام خصوصی صوتی در توییتر

رسانه کلیک - ارسال پیام خصوصی در توییتر قابلیت جدیدی است که این شرکت در ادامه فعال‌سازی قابلیت ایجاد توییت‌های صوتی برای کاربران خود فعال کرده است و اکنون در حال آزمایش آن است.

فعال‌سازی آزمایشی قابلیت ارسال پیام خصوصی صوتی در توییتر

به نظر می رسد توییت های صوتی تنها شروعی برای علاقه جدید توئیتر به ایجاد قابلیت‌ برقراری ارتباط فراتر از کلمات برای کاربران این پلتفرم بوده است. روز چهارشنبه، این شرکت به وبسایت TheVerge گفت که در حال آزمایش ویژگی جدیدی است که ابتدا برای کاربران برزیلی فعال می شود و به کاربران این امکان را می دهد تا در دایرکت، پیام خصوصی صوتی را مستقیماً به یکدیگر ارسال کنند.

الكس آكرمن-گرینبرگ، مدیر محصول پیام های خصوصی توییتر در یک پیام صوتی خصوصی ۲۰ ثانیه‌ای در توییتر به خبرنگار TheVerge گفت: «ما می دانیم که کاربران ما خواهان گزینه‌های بیشتری برای نحوه بیان خود در توییتر چه به صورت توییت‌های عمومی و خصوصی هستند.»

پیام صوتی توییتر رابط کاربری توییتر برای ارسال پیام‌های صوتی در دایرکت نیز مانند ارسال توییت‌های صوتی عمومی توییتر، ساده و کاربردی است. کاربران به راحتی و تنها با فشردن یک دکمه می‌توانند صدا را ضبط کرده و برای پخش پیام‌های صوتی نیز به مشکل برنخواهند خورد.
توییتر برای طراحی این قابلیت جدید، محیطی بسیار ساده‌ای جهت سهولت ضبط، ارسال و پخش درنظر گرفته است. در طراحی رابط کاربری، گزینه گزارش دادن پیام هم در نظر گرفته شده که در صورت بروز مشکل میتوان از گزینه گزارش پیام استفاده کرد.

در حالی که فرستادن پیام های صوتی چه خصوصی و چه عمومی، قابلیت نسبتاً جدیدی برای توییتر به حساب می‌آید ، این ویژگی را می‌توانید در بسیاری از برنامه های دیگر پیدا کنید. به عنوان مثال فیس بوک به شما امکان می دهد تا در مسنجر، اینستاگرام و واتس اپ پیام‌های صوتی خصوصی ارسال کنید. توییتر پیش‌تر نیز هنگام شروع فعال‌سازی آزمایشی قابلیت توییت های صوتی در iOS اشاره کرده بود که ارسال پیام های صوتی "استفاده انسانی تر" را به نحوه استفاده افراد از یک پلتفرم چت اضافه می کنند. بنابراین جای تعجب نیست که این شرکت تا این حد مایل به آزمایش ارسال توییت‌های صوتی در قالب پیام‌های خصوصی دانست.

ارسال نظر