فناوری خاص بکار رفته در گوشی GT ریلمی نسخه مستر اکسپلورر خبرساز شد

با نزدیک شدن به زمان رونمایی از گوشی‌های جدید سری GT نسخه مستر و مستر اکسپلورر، نوع پردازنده، دوربین و سایر مشخصات نسخه مستر اکسپلورر در فضای آنلاین لو رفته است.

فناوری خاص بکار رفته در گوشی GT ریلمی نسخه مستر اکسپلورر خبرساز شد

گوشی GT نسخه مستر اکسپلورر

رویداد آتی کمپانی ریلمی برای 21 ژوئیه زمان‌بندی شده است. گوشی‌های سری GT Master در این رویداد به طور رسمی معرفی می‌شوند. در همین راستا، اطلاعات جدیدی درباره گوشی GT نسخه مستر اکسپلورر در فضای آنلاین لو رفته که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

گوشی GT Master Explorer Edition به سنسور 50 مگاپیکسلی IMX766 متعلق به کمپانی سونی مجهز خواهد بود. این سنسور در حال حاضر در گوشی‌های فایند ایکس 3 پرو (اوپو) و وان پلاس 9 پرو یافت می‌شود.

نسخه مستر اکسپلورر از رم قدرتمند 19 گیگابایتی استفاده می‌کند که 7 گیگابایت آن مجازی است! در حقیقت این 19 گیگابایت جنبه فیزیکی نداشته و بخشی از فناوری ادغام حافظه به شمار می‌آید.

فناوری جالب برای افزایش حافظه رم

فناوری تعمیم حافظه به عنوان یک عملیات کمکی در گوشی ظاهر می‌شود. با کاربرد این فناوری، دستگاه می‌تواند در صورت نبود حافظه اجرایی کافی، موقتا از بخشی از حافظه ذخیره‌سازی استفاده کند.

با کمک این فناوری، گوشی می‌تواند اپلیکیشن های بیشتری را به طور هم‌زمان باز کرده و در عین حال، عملکرد یکنواخت خود را حفظ کند. بدین ترتیب، امکان استفاده از پتانسیل کامل با حداکثر بازده از طریق پیکربندی مناسب دستگاه فراهم می‌شود.

قیمت ابتدایی نسخه Explorer با رم 6 گیگابایتی و حافظه 128 گیگابایتی برابر با 3000 یوان (462 دلار) برچسب‌گذاری شده است.

طبق شایعات و گزارش‌های مختلف، گوشی GT نسخه مستر اکسپلورر به نمایشگر آمولد 6.55 اینچی مجهز بوده و از نرخ نوسازی 120 هرتزی و پیک روشنایی 1100 نیتی پشتیبانی می‌کند. تراشه اسنپدراگون 870 کوالکام توان پردازشی این گوشی را تأمین می‌کند.

از جمله مشخصات سخت‌افزاری دیگر مستر اکسپلورر می‌توان به باتری 4300 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژینگ سریع 65 واتی اشاره کرد.

گوشی جی تی جدید به سیستم‌ عامل اندروید 11 مجهز بوده و از نسخه 2.0 رابط کاربری Realme UI استفاده می‌کند.

ارسال نظر