فیس بوک Messenger را به دایرکت اینستاگرام می‌آورد

رسانه کلیک - شرکت فیس بوک در تلاش است تا چند ماه آینده Messenger خود را به دایرکت اینستاگرام بیاورد و امکان ارسال پیام بین این دو فضا برای کاربران فراهم شود. 

فیس بوک Messenger را به دایرکت اینستاگرام می‌آورد

شرکت فیس بوک قصد دارد پیام‌رسان‌های خود را با یکدیگر متحد کند و کم کم در حال تحقق این هدف است. این شرکت قصد دارد بسیاری از قابلیت‌های پیام رسان خود را به دایرکت اینستاگرام اضافه کند و کاربران بتوانند بین دو اپلیکیشن فیس بوک و اینستاگرام برای یکدیگر پیام ارسال کنند.

این قابلیت از تابستان سال جاری در حال آزمایش است و اکنون به نظر می‌رسد که این قابلیت تا چند ماه آینده برای تمام کاربران اینستاگرام Messenger فعال خواهد شد. با این قابلیت کاربران اینستاگرام می‌توانند به دوستان خود در فیس بوک که اکانت اینستاگرام ندارند پیام بدهند.

مقامات فیس بوک اعلام کرده‌اند که با این آپدیت جدید، پیام‌رسان‌های فیس بوک و اینستاگرام با یکدیگر ادغام می‌شوند و در واقع کاربران پیام‌های هر دو پلتفرم را در یک Inbox مشاهده می‌کنند. البته آن دسته از کاربرانی که علاقه‌ای به این قابلیت نداشته باشند می‌توانند در تنظیمات یکی از این شبکه‌های اجتماعی، این قابلیت را غیرفعال کنند.

دایرکت اینستاگرام

همچنین قابلیت‌های دیگری به پیام‌رسان اینستاگرام اضافه خواهد شد. برای مثال کاربران می‌توانند پیام‌ها را مستقیما forward کنند، برای هر پیام‌ استیکر ارسال کنند و با استفاده از قابلیت vanish mode چت‌های خود را ناپدید کنند.

دایرکت اینستاگرام

این حرکت جدید فیس بوک بحث‌های زیادی را بین مردم ایجاد می‌کند؛ زیرا یکی از قوانین فیس بوک این است که افراد باید از نام واقعی خود استفاده کنند ولی چنین قانونی در اینستاگرام وجود ندارد. در نتیجه شاید افراد دوست نداشته باشند که نام هویت واقعی خود در فیس بوک را به اکانت اینستاگرام خود متصل کنند.

ارسال نظر