قابلیت ردیابی مواد غذایی به Health App در iOS 15 اضافه می‌شود

رسانه کلیک - گزارش‌ها حاکی از آن هستند که در نسخه جدید سیستم‌عامل iOS 15 شاهد اضافه شدن قابلیت ردیابی مواد غذایی به Health App خواهیم بود.

قابلیت ردیابی مواد غذایی به Health App در iOS 15 اضافه می‌شود

کنفرانس توسعه‌دهندگان اپل چند هفته دیگر برگزار می‌شود. ظاهرا شرکت ویژگی‌های جدیدی را به سیستم‌عامل iOS 15 اضافه کرده و در صدد است تا طی این مراسم از آن‌ها رونمایی کند. طبق گزارش‌های اخیر، در نسخه جدید قابلیت ردیابی مواد غذایی نیز به Health App اضافه شده است.

به گزارش wccftech و به نقل از یک منبع ناشناس، در iOS 15 شاهد تغییرات بسیاری هستیم که یکی از آن‌ها اضافه شدن قابلیت ردیابی مواد غذایی به اپلیکیشن سلامتی اپل است. هنوز معلوم نیست که این برنامه دقیقا چگونه کار می‌کند؛ آیا کاربران باید به صورت دستی جزئیات را وارد کنند و یا خود برنامه پس از جمع‌آوری اطلاعات مختصر، ارزیابی‌های لازم را به صورت خودکار انجام می‌دهد؟

طبق اظهارات این منبع، تغییرات متعددی نیز در رابط کاربری به ویژه در بخش Accessibility به وجود آمده است. ظاهرا شرکت در تلاش است تا قابلیت دارک مود را به بخش‌های مختلف سیستم از جمله iMessage و اعلان‌های دسته‌بندی شده در قفل صفحه، تعمیم دهد. اپلیکیشن Messages نیز احتمالا دچار تغییر می‌شود.

ماه آوریل بود که خبرگزاری بلومبرگ از افزودن بروزرسانی‌های جدید در نحوه نمایش اعلان‌ها خبر داد. ظاهرا قرار است اعلان‌ها بسته به شرایط فعلی تنظیم شوند. به بیان بهتر، کاربر می‌تواند بر اساس موقعیت کاری یا امور روزمره خود، اعلان‌ها را دریافت کند. منابع مختلفی به این موضوع اشاره کرده‌اند، اما منبع اصلی هنوز مشخص نشده است.

ارسال نظر