قابلیت رزومه های تیک تاک به افراد جویای کار کمک می‌کند

رسانه کلیک - با معرفی  قابلیت رزومه های تیک تاک پیدا کردن کار مناسب برای قشر جوان جوامع مختلف توسط اپلیکیشن این شرکت می‌تواند به امری ساده‌تر از گذشته مبدل شود. 

قابلیت رزومه های تیک تاک به افراد جویای کار کمک می‌کند

شرکت تیک‌تاک از یک ویژگی جدیدی با هدف تشویق کاربران برای پیدا کردن شغل دلخواه خود رونمایی کرده است. معرفی این ویژگی در واقع بعد از ماه‌ها انتظار در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

البته درحال حاضر کمپانی قابلیت جدید فقط برای کاربران آمریکایی در دسترس بوده و این برنامه تا پایان ماه میلادی جاری ادامه دارد. اما با گذر زمان این ابزار در اختیار افراد بیشتری قرار خواهد گرفت.

استفاده از قابلیت رزومه های تیک تاک امری بسیار ساده است. برای اینکار شما کافیست یک ویدیو با تگ "TikTokRemumes" ساخته و از گرایش‌های خود در آن بگویید. سپس ویدیو خود را در فهرست دسته‌بندی کار مرتبط با علایق خود ثبت کنید. به یاد داشته باشید میکروسایت ایجاد شده توسط شرکت تیک‌تاک به شما در ساخت یک ویدیو رزومه عالی کمک خواهد کرد. بنابراین کاربران می‌توانند با استفاده از ابزار موجود در فضای ضبط ویدیو، علایق و گرایش‌های خود را به بهترین شکل در اختیار شرکت‌ها قرار دهند. به یاد داشته باشید در صورت استفاده از موسیقی، صدای آن باید کم باشد تا مسئولین شرکت‌ها بتوانند صدای شما را به وضوح بشنوند.

از آنجا که ویدیو به روش معمول در پلتفرم تیک‌تاک به اشتراک گذاشته می‌شود، به متقاضیان پیشنهاد می‌کنیم نام خانوادگی، آدرس ایمیل یا سایر اطلاعات بسیار شخصی خود را در فیلم رزومه خود قرار ندهند. زیرا افراد استخدام کننده بعدا چنین اطلاعاتی را از شما خواهند خواست.

طبق اعلام رسمی مسئولین این شبکه مجازی محبوب، ویژگی مورد اشاره فعلا فقط در اختیار کاربران آمریکایی قرار گرفته است و بزودی در سایر نقاط جهان شاهد فعال شدن این ابزار بسیار کاربردی خواهیم بود.

در صورت فعال شدن این ویژگی در ایران آیا شما از آن استفاده خواهید کرد؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر