قابلیت Multi Sharing به ارسال کننده فایل گوگل اضافه می‌شود

رسانه کلیک - تا به حال ارسال کننده فایل گوگل (Nearby Share) ارسال فایل ها را بسیار ساده کرده است. اکنون قابلیت Multi Sharing قصد دارد تا کار ها را راحت تر کند.

قابلیت Multi Sharing به ارسال کننده فایل گوگل اضافه می‌شود

سرویس Nearby Share گوگل تا به حال عملکرد بسیار مطلوبی در مقابل رقیب جدی خود یعنی AirDrop اپل داشته است.

البته که هنوز عدم حضور برخی ویژگی ها، این سرویس را در مقابل رقیب خود به جایگاه دوم کشانده است. حال به نظر می‌رسد که گوگل در حال بهبود عملکرد و اضافه کردن ویژگی های جدیدی به این سرویس هوشمند و پر سرعت است.

بر همین اساس یکی از توسعه دهندگان وبسایت XDA با تحقیقات خود بر روی ساختار کد های نسخه جدید Nearby Share متوجه شده است که شرکت گوگل قصد دارد تا قابلیت Multi Sharing را بزودی به این سرویس اضافه کند.

این ویژگی به کاربران امکان ارسال فایل ها به چندین کاربر دیگر را در یک زمان می‌دهد. بر همین اساس شما توانایی ارسال فایل های خود را بطور همزمان به ۴ نفر خواهید داشت.

البته این درحالی است که ویژگی فوق فعلا کارایی لازم را نداشته و در صورت اتصال به بیش از ۲ دستگاه، ارسال فایل ها با موفقیت انجام نخواهد شد. همچنین گفته می‌شود که شرکت گوگل قصد دارد تا قابلیت ارسال فولدرها را به این سرویس کاربردی اضافه کند.

این ویژگی به کاربران امکان ارسال فولدر ها را می‌دهد تا دیگر نیازی نباشد که فایلها تک به تک انتخاب شده و ارسال شوند. هر دو این ویژگی ها قرار است به زودی به سرویس Nearby Share گوگل افزوده شود و ما امیدواریم که افزوده شدن این امکانات زمان زیادی برای رونمایی احتیاج نداشته باشند.

شرکت گوگل سالهاست که قصد دارد با معرفی یک سرویس بتوانند رقابتی سخت را با AirDrop اپل ایجاد کند. این سرویس در حقیقت جایگزین ارسال کننده فایل اپل بوده و گوگل همواره در صدد ارتقا این قابلیت کاربردی است.

ارسال نظر