قابلیت Video Editor در جدید ترین نسخه گوگل فوتوز اضافه شد

رسانه کلیک - زمانی که گوگل اعلام کرد قرار است بزودی قابلیت Video Editor را به برنامه گوگل فوتوز اضافه کند، کاربران زیادی انتظار از راه رسیدن آن را می‌کشیدند.

قابلیت Video Editor در جدید ترین نسخه گوگل فوتوز اضافه شد

وقتی که گوگل اعلام کرد که قصد دارد تا قابلیت Video Editor را به اپلیکیشن گوگل فوتوز اضافه کند، کاربران زیادی با شنیدن این خبر شگفت زده شده و انتظار از راه رسیدن آن را می‌کشیدند. چیزی که از آن زمان مشخص نبود، زمان اضافه شدن این ویژگی به برنامه کاربردی گوگل فوتوز بود.

حال به نظر می رسد که برخی کاربران توانسته اند به این قابلیت کاربردی در جدید ترین نسخه برنامه مذکور دست پیدا کرده و از قرار معلوم، همه ویژگی هایی که شرکت گوگل قبلاً قول آنها را داده بود همچون برش، فیلترها و توانایی تغییر پرسپکتیو و ایجاد ثبات در ویدیو، همه در این نسخه جدید وجود دارند.

وبسایت XDA به تازگی گزارشی را منتشر کرده است مبنی بر اینکه برخی کاربران در نسخه اخیر، ویژگی های جدیدی در زمینه ویرایش ویدئو ها مشاهده کرده اند. این بدان معناست که کاربران قادر خواهند بود ویدیو های خود را به غیر از ابزار فوق العاده قبلی که می توانستند در برنامه پیدا کنند، ویرایش کنند.

اگر ویرایشگر جدید اکنون در دستگاه شما فعال است و شما برنامه گوگل فوتوز را به روز کرده اید، کافیست روی دکمه ویرایش در یک فیلم ضربه بزنید تا رابط کاربری جدید جهت ویرایش ویدیو را مشاهده کنید.

در این رابط کاربری برگه های مختلف جدیدی را خواهید دید که دست شما را در ویرایش انواع ویدیو های مختلف باز می گذارد. زبانه "برش" چندین گزینه برای انتخاب کردن دارد اما در صورتی که بخواهید بطور آزادانه قسمتی از ویدیو را کراپ کنید، گزینه "Free" نیز وجود دارد.

همچنین قسمتی در این زبانه وجود دارد که می توانید از طریق آن فیلم را بچرخانید یا پرسپکتیو آن را تغییر دهید. و در صورت انجام یک حرکت اشتباه، همیشه دکمه Reset نیز وجود دارد. زبانه دیگر، گزینه Adjust است که در آن همه ابزار های معمول مانند تنظیم روشنایی، کنتراست، میزان سفیدی، هایلایت ها، سایه ها و غیره را می بینید.

برگه فیلترها دارای چندین فیلتر از پیش ساخته شده است که می توانید در صورت تمایل فیلتر های جدیدی به آن اضافه کنید.

همچنین یک برگه اضافی با نام "بیشتر" وجود دارد و این قسمت شامل یک ابزار نشانه گذاری است. عرضه این ویرایشگر ویدیویی جدید چند ماه قبل از اعمال تغییرات فضای ذخیره سازی ابری انجام شده است.

که بر اساس آن از اول ژوئن ۲۰۲۱، عکس ها و فیلم های جدیدی که با کیفیت بالا بر روی فضای ابری بارگذاری می کنید خارج از فضای ذخیره سازی حساب Google شما حساب می شوند. البته که هدف از این حرکت گوگل این بوده است که شما را مجبور کنند اشتراک ذخیره سازی ابری Google One آنها را خریداری کنید.

البته که این مسئله با انتقادات بسیاری همراه شده است. اما به نظر می‌رسد که این شرکت بزرگ قصد ندارد به این انتقادات توجهی کند. بنابر این اگر فیلم هایی دارید که می خواهید آنها را با کیفیت بالا بارگذاری کنید و در آنجا ویرایش کنید، بهتر است تا قبل تاریخ مذکور اقدام به ذخیره سازی آنها کنید.

ارسال نظر