با قابلیت Wave کلاب هاوس دیگر نیازی به اپلیکیشن های دیگر نیست

قابلیت Wave کلاب هاوس به زودی شما را از کاربرد اپلیکیشن های دیگر جهت مکالمه و گفتگو با دوستان و اعضای خانواده بی‌نیاز می‌کند.

با قابلیت Wave کلاب هاوس دیگر نیازی به اپلیکیشن های دیگر نیست

قابلیت Wave کلاب هاوس

کلاب هاوس تنها مخصوص مکالمه با افراد معروف نیست. این اپلیکیشن شامل انواع اتاق‌های مختلف می‌شود. اتاق‌های دیگری در آینده نزدیک قابل دسترس خواهند شد که کاربر با استفاده از آن‌ها می‌تواند به مکالمه محرمانه و خصوصی با دوستان خود بپردازد.

قابلیت Wave کلاب هاوس به شما اجازه می‌دهد تا اصطلاحا با دست تکان دادن به دوستان خود، آن‌ها را به چت دعوت کنید.

جین منچون وونگ، که در اعمال مهندسی معکوس روی اپلیکیشن ها و یافتن ویژگی‌های آزمایشی پنهانی شهرت دارد به تازگی این قابلیت را شناسایی کرده است. طبق گفته‌های منچون وونگ، کلاب هاوس در حال تلاش برای ارائه روش جدیدی جهت دعوت مخاطبین به مکالمات صوتی است.

در صورت عرضه عمومی قابلیت Wave کلاب هاوس ، دکمه جدیدی با برچسب Wave روی پروفایل کاربران اضافه می‌شود که شبیه به دکمه Wave در اپلیکیشن مسنجر است. ضربه روی این دکمه به دوست شما خبر می‌دهد که مایل به چت با وی هستید. در صورت پذیرش، اتاق مربوطه برای شما باز می‌شود.

اپلیکیشن پرطرفدار کلاب هاوس در ابتدا به عنوان یک برنامه صوتی مبتنی بر دعوت برای سیستم عامل iOS معرفی شد، که ورود به آن مستلزم انتظار در یک لیست بود. طی چند ماه اخیر، Clubhouse نسخه مخصوص اندروید را منتشر کرده و درب‌های این برنامه محبوب را عملا به روی همه باز کرد.

شخصیت‌های معروفی مثل ایلان ماسک و مارک زاکربرگ در گذشته از کلاب هاوس برای گفتگو در اتاق‌های باز استفاده می‌کردند. قابلیت Wave تناسب بیشتری با کاربردهای معمولی دارد. با معرفی این ویژگی، کاربر به جای مراجعه به اپلیکیشن های دیگر برای صحبت با دوستان و اعضای خانواده، به راحتی و در زمان دلخواه از کلاب هاوس استفاده می‌کند.

ارسال نظر