سیستم فیلمبرداری بسیار قدرتمند گوشی آنر‌ مجیک ۳

شرکت آنر فردا (۱۲ آگوست) از پرچمدار پرحاشیه خود یعنی گوشی مجیک ۳ رونمایی خواهد کرد. حال اطلاعات جدیدی از سیستم دوربین و قدرت فیلمبرداری آن در اختیار کاربران فضای مجازی قرار گرفته است. 

سیستم فیلمبرداری بسیار قدرتمند گوشی آنر‌ مجیک ۳

با نزدیک شدن به زمان رونمایی از یک گوشی هوشمند طبق معمول اطلاعات جدیدی درباره مشخصات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری آن منتشر می‌شود. پرچمدار پیشرو شرکت آنر نیز از این قاعده مستثنی نیست.

طبق جدیدترین اطلاعات منتشر شده توسط یک حساب کاربری در شبکه اجتماعی چینی ویبو اعلام شده است دوربین مجیک ۳ با همکاری کمپانی "IMAX" تجربه‌ای فوق‌العاده به جهت فیلمبرداری با گوشی‌های هوشمند را به کاربران منتقل خواهد کرد.

به گفته کاربر افشا کننده این خبر گوشی مجیک ۳ از لحاظ تصویربرداری و صدا در کنار بکارگیری صفحه نمایشی با قابلیت نمایش محتوای +HDR10 علاقه‌مندان به حوزه فیلمسازی را محو امکانات و کیفیت خود خواهد کرد.

با توجه به پوستر منتشر شده به نظر می‌رسد این خبر موثق بوده و اطلاعات منتشر شده درباره همکاری آنر با شرکت آیمکس فقط در حد یک شایعه نباشد زیرا پس از انتشار این پست، کمپانی آنر اعلام کرد مجیک ۳ اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که تنظیمات دوربین آن توسط آیمکس انجام شده و این باعث می‌شود تا محصول جدید ما مرزهای فیلمبرداری با تلفن‌های همراه را از لحاظ تصویر و صدا جابه‌جا کند.

از جمله مشخصات کلیدی مجیک ۳ می‌توان به استفاده از صفحه نمایش ۶.۷۶ اینچ آبشاری، بکارگیری دوربین سلفی دوگانه، نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز، پشتیبانی از زوم ۱۰۰ برابری و سرعت شارژ ۱۰۰ وات اشاره کرد.

انتظار می‌رود سری جدید گوشی‌های مجیک ۳ فردا طی مراسمی توسط شرکت آنر رونمایی شوند.

به نظر شما همکاری این شرکت چینی با آیمکس می‌تواند روی کیفیت و رنگ‌آمیزی تصاویر و فیلم‌های ضبط شده توسط مجیک ۳ تاثیر محسوسی داشته باشد؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر