قطار توسعه شبکه ارتباطی همراه اول در ایستگاه کرمانشاه

رسانه کلیک - همراه اول در راستای توسعه همه‌جانبه عدالت ارتباطی و کسب رضایت مشترکان تلفن‌همراه، ظرف یک‌سال اخیر اقدام به نصب و راه‌اندازی ۴٨ سایت تلفن‌همراه و ۶۵٩ تکنولوژی روز موبایل در روستاها و شهرستان‌های کرمانشاه با صرف هزینه ۴٨٠ میلیارد ریال کرد.

قطار توسعه شبکه ارتباطی همراه اول در ایستگاه کرمانشاه

انجام این پروژه که با همت تیم‌های فنی همراه اول، مخابرات استان و شرکت نقش اول کیفیت(ناک) صورت گرفته، بخش دیگری از برنامه فاز ٨ توسعه اپراتور اول تلفن‌همراه را پیش برده است.

همراه اول ضمن اجرای بخشی از این پروژه‌ها در قالب خدمات عمومی اجباری ارتباطات و فناوری اطلاعات(Uso)، از چالش‌های بسیاری مانند شرایط دشوار تحریم، حضور در مناطق صعب‌العبور روستایی و شرایط جوی و آب‌وهوایی مناطق مختلف این استان عبور کرده است.

وضعیت ارتباطی در کرمانشاه

پیش از این مدیر مخابرات منطقه کرمانشاه گفت : بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ روستای استان به شبکه ارتباطات دسترسی دارند و در مجموع ۱۹۰ روستای استان در حال حاضر به اینترنت دسترسی ندارند و درصدد رفع مشکل آنها هستیم تا تمامی روستاهای استان به اینترنت دسترسی داشته باشند.

مسیب قبادیان اضافه کرد: بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ روستای استان به شبکه ارتباطات دسترسی دارند و در مجموع ۱۹۰ روستای استان در حال حاضر به اینترنت دسترسی ندارند و درصدد رفع مشکل آنها هستیم تا تمامی روستاهای استان به اینترنت دسترسی داشته باشند.

وضعیت استان در دولت تدبیر و امید

وی بیان داشت: در هفت سال دولت تدبیر و امید از لحاظ ریالی بیش از ۴۳۴ میلیارد تومان در استان سرمایه‌گذاری شده و این سرمایه گذاری علاوه بر تقویت زیرساخت های استان باعث اشتغالزایی نیز شده است که از این مقدار ۲۷۸ میلیارد تومان سهم اپراتور همراه اول بوده است.

قبادیان تاکید داشت: در سال ۹۹ بالغ بر ۹۳ میلیارد تومان پروژه ها هزینه شده است که در ۱۰ ماهه گذشته بیش از ۵۷ سایت جدید در استان راه اندازی شده است.

وی افزود: توسعه پورت های ADSL ، اجرای ۸۰ کیلومتر فیبرنوری، نصب و راه اندازی ۱۰ دستگاه کافوی نوری، تکمیل و پوشش ۵۸۳ سایت و همچنین توسعه شبکه کابل از دیگر اقدامات و پروژه های مهم از ابتدای سال جاری تاکنون است.

ارسال نظر