قیمت اتومبیل سوپرلوکس رولزرویس Boat Tail چند میلیون پوند است؟

رسانه کلیک - اتومبیل سوپرلوکس رولزرویس Boat Tail جدیدترین مدل ساخت این شرکت خودروسازی لوکس است. رولزرویس اعلام کرده فقط 3 نسخه از این خودروی فوق لوکس –که به درخواست مشتری شخصی‌سازی می‌شود- را خواهد ساخت!

قیمت اتومبیل سوپرلوکس رولزرویس Boat Tail چند میلیون پوند است؟

این خودرو گرانترین مدلی است که رولزرویس تاکنون تولید کرده است. این اتومبیل دو در است و چهار صندلی دارد. طول خودرو 5900 میلی‌متر گزارش شده و سقف آن متحرک است. ساخت این خودروها بصورت دست‌ساز بوده و کاملا مطابق با خواسته‌های خریدارانشان طراحی شده است.

الکس اینس، مسئول ارشد تیم طراحی VIP رولزرویس، ساخت Boat Tail را یک همکاری بی‌نظیر بین رولزرویس و مشتریانش خواند.

او در ادامه‌ی صحبت‌هایش افزود: مشتریان ما کاملاً توانمند هستند و آنها مشوق ما بودند تا بتوانیم آینده‌ی خوبی برای برند خود رقم بزنیم و من می‌توانم با افتخار بگویم که این ماشین ماست. این اتومبیلی است که ما می‌خواستیم باشد. مشتریان در همان ابتدا ثابت کردند که می‌خواهند چیزی را ایجاد کنند که قبلاً هرگز ندیده بودند. آنها از ویژگی‌های برجسته طراحی رولزرویس قدردانی کردند و ما را تشویق کردند که فراتر از تفکرات امروز برویم و خودرویی را طراحی کنیم که آیندگان باید ببینند.

رولزرویس Boat Tail

اتومبیل سوپرلوکس رولزرویس Boat Tail از پلت‌فرم طراحی لوکس جدید رولزرویس و موتور V12 دابل توربو 6.75 لیتری 563 اسب بخاری فانتوم استفاده می‌کند. اینس توضیح داد که بدنه آلومینیومی این خودرو، راه را برای پروژه های آینده Coachbuild هموار کرده است.

تعداد انگشت‌‌شماری از قطعات ایمنی اتومبیل سوپرلوکس رولزرویس Boat Tail حذف شده است، اما مشکلی برای این خودرو بوجود نخواهد آمد. در مجموع، این خودرو دارای 1813 قطعه کاملاً جدید است. برای اطمینان از عملکرد بهینه‌ی آنها، حتی سیستم صوتی این خودرو دوباره بررسی می‌شود.

رولزرویس Boat tail

عکس خودرویی که منتشر شده متعلق به یکی از خودروهای شخصی‌سازی شده‌ی مشتریان است که انتهای آن قایق مانند، مثل مدل 1932 است. رنگ این خودرو مطابق سلیقه‌ی مشتری به صورت دست‌ساز ساخته شده است و در قسمت عقب آن یک "مجموعه میزبان" کامل وجود دارد که بصورت خودکار باز می‌شود. در این قسمت دو محفظه وجود دارد که یکی برای نگهداری نوشیدنی مورد علاقه مشتری و محفظه‌ی دیگر جهت نگهداری سرویس کارد و چنگال سفارشی ساخته شده توسط Christofle مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این مجموعه همچنین شامل دو صندلی از جنس الیاف کربنی است که با همکاری شرکت ایتالیایی Promemoria برای نشستن در زیر یک چتر آفتابی ایجاد شده است. در این مجموعه دو فن نیز نصب شده تا اطمینان حاصل شود که دمای هوا روی غذا و نوشیدنی داخل آن تأثیری نمی‌گذارد.

در قسمت جلوی کابین یک داشبورد مینیمالیستی قرار دارد که به صورت سفارشی با استفاده از پارچه، تابلو و بسیاری از فناوری‌های مدرن متناسب با سلیقه مشتری طراحی شده است.

رولزرویس Boat tail

پشت فرمان خودرو جایگاه کنترل سرعت و دور موتور به طرز منحصر به فردی طراحی شده است که می‌توان در آن دو سیستم از ساعت‌ساز سوئیسی Bovey قرار داد. این سیستم‌ها باید مجدد بررسی شوند تا اطمینان حاصل شود که هنگام قرارگیری در ماشین درست کار می‌کنند.

هر 3 اتومبیل رولزرویس Boat Tail آزمایش‌های مختلف از جمله اطمینان از آماده بودن آنها برای هر نوع استفاده در جاده و هندلینگ کامل را انجام داده‌اند.

رولزرویس قیمت Boat Tail را افشا نکرد، اما منابع حاکی از آن است که سطح سفارشی‌سازی این خودرو بسیار بیشتر از مدل Sweptail است که حدود 10 میلیون پوند گزارش شده بود. تصور می‌شود قیمت نهایی اتومبیل رولزرویس Boat Tail حدود 20 میلیون پوند باشد.

این رقم به مراتب فراتر از قیمت 11.3 میلیون پوندی La Voiture Noire Bugatti's Chiron ساخته شده در سال 2019 است که پیش از این تصور می‌شد گران قیمت‌ترین اتومبیل جهان است.

ارسال نظر