افشای قیمت احتمالی گوشی رنو 6 زد 5G h اوپو در پوستر جدید

پوستر جدیدی از گوشی هوشمند رنو 6 زد 5G در فضای آنلاین منتشر شده است و ظاهرا قیمت احتمالی محصول جدید اوپو در بازار تایوان را نشان می‌دهد.

افشای قیمت احتمالی گوشی رنو 6 زد 5G h اوپو در پوستر جدید

افشای قیمت احتمالی رنو 6 زد 5G

خبرچینی به نام Chum در پست توییتری اخیر خود، پوستری از گوشی رنو 6 زد 5G اوپو را منتشر کرده و قیمت تخمینی آن در کشور ویتنام را لو داده است.

ظاهرا کمپانی اوپو قرار است گوشی جدید خود را در تاریخ 21 ژوئیه راهی بازارهای ویتنام و تایلند کند.

مشخصات گوشی رنو 6 زد بارها در رسانه‌های خبری لو رفته و به تازگی در گیک بنچ به نمایش گذاشته شده است. این محصول احتمالا به همراه دستگاه‌های دیگری نظیر رنو 6 پرو پلاس، رنو 6 پرو و همچنین نسخه معمولی رنو 6 عرضه می‌شود.

سری گوشی‌های رنو 6 در ماه آوریل در چین توزیع شد. ظاهرا نسخه جدید Z نیز از مشخصات مشابه مدل معمولی بهره‌مند است.

کمپانی اوپو قصد دارد سری گوشی‌های Reno6 را در ماه جاری به بازار جهانی توزیع کند. درست همانند گوشی‌های مدل قبلی، نسخه Z برای سری 6 لحاظ شده و به نام Reno6 Z 5G خوانده می‌شود.

گوشی رنو 6 زد 5G اواخر ماه جاری به طور رسمی معرفی خواهد شد. علاوه بر نمایش در وب‌سایت ارزیابی گیک بنچ، پوستر جدیدی از این محصول به تازگی در فضای آنلاین راه یافته است.

افشای قیمت احتمالی رنو 6 زد 5G در ویتنام

پیش سفارش محصول جدید اوپو به زودی در ویتنام قابل‌دسترس شده و تا 21 ژوئیه ادامه پیدا می‌کند. مشتریان با ثبت پیش سفارش مجاز به دریافت یک بلندگوی بلوتوثی می‌شوند. نسخه Z رنو 6 با قیمت 9490000 دانگ (حدودا 413 دلار) در دسترس کاربران ویتنامی قرار می‌گیرد.

مشخصات احتمالی Reno6 Z 5G

افشاگری‌های متعددی حول مشخصات گوشی جدید اوپو منتشر شده‌اند که البته هیچ‌کدام به طور رسمی مورد تأیید قرار نگرفته‌اند. با این حال، بررسی مشخصات احتمالی رنو 6 زد خالی از لطف نیست.

گوشی جدید به پنل آمولد 6.43 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز بوده و دارای اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگری است. دوربین سلفی این گوشی می‌تواند تصاویری با کیفیت 32 مگاپیکسل را تهیه کند.

ماژول عکس‌برداری واقع در پنل پشتی شامل دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، لنز سوپر واید 8 مگاپیکسلی و لنز ماکروی 2 مگاپیکسلی می‌شود.

رنو 6 زد 5G به طور پیش‌فرض از سیستم عامل ColorOS 11 مبتنی بر اندروید 11 استفاده می‌کند. این دستگاه به تراشه دایمنسیتی 800U، رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی مجهز است.

ارسال نظر