قیمت و تاریخ عرضه PlayStation 5 اعلام شد

رسانه کلیک - سونی دیشب در مراسم رونمایی از PlayStation 5 خود که به صورت آنلاین برگزار شد ، قیمت و تاریخ عرضه‌ کنسول PlayStation 5 خود را اعلام کرد.

قیمت و تاریخ عرضه PlayStation 5 اعلام شد

PlayStation 5 در دو نسخه استاندارد و دیجیتال به بازار عرضه خواهد شد و شروع قیمت نسخه استاندارد که دارای درایو دیسک است از 500 دلار/ 500 یورو/ 450 پوند خواهد بود، در حالی که نسخه دیجیتال بدون درایو دیسک 400 دلار/ 400 یورو/ 360 پوند قیمت دارد.

این کنسول از 12 نوامبر در ایالات متحده، ژاپن، کانادا، مکزیک، استرالیا، نیوزیلند و کره جنوبی در دسترس خواهد بود. در بقیه نقاط دنیا (به استثنای چین) PlayStation 5 یک هفته بعد یعنی 19 نوامبر قابل دسترس خواهد بود. تاریخ عرضه به چین هنوز مشخص نشده است و متعاقبا تاریخ دیگری اعلام خواهد شد.

در این مراسم سونی همچنین از مجموعه پلی استیشن پلاس که یک مزیت اضافی برای مشتریان پلی استیشن 5 است، رونمایی کرد. از طریق این ویژگی ، بازیکنان PlayStation 5 به عنوان بخشی از اشتراک PlayStation Plus ، مجموعه ای از بازی‌‌های PlayStation 4 را دریافت خواهند کرد. این مزیت شامل بازی‌هایی مانند God of War، The Last of Us Remastered، Uncharted 4، Battlefield 1، Monster Hunter World، Fallout 4، Final Fantasy XV، The Last Guardian، Ratchet & Clank، Famous Second Son، Days Gone، Bloodborne، Detroit Become Human ، Batman Arkham Knight ، Mortal Kombat X ، Persona 5 ، Before Dawn و Resident Evil Biohazard. بازیکنان می توانند تمام این بازی ها را هنگام راه اندازی در PlayStation 5 دانلود و بازی کنند.

سونی همچنین تصاویر بیشتری از بعضی بازی‌هایی را که پیش‌تر در ماه ژوئن معرفی کرده بود، از جمله Spider-Man Miles Morales ، Call of Duty Black Ops Cold War ، Deathloop ، Demon's Souls، به نمایش گذاشت. علاوه بر آن برخی بازی‌های جدید مانندFinal Fantasy XVI, Hogwarts Legacy, Devil May Cry 5 Special Edition, و Five Nights at Freddy's Security Breach نیز معرفی شد سونی همچنین تعدادی فیلم از بازی Fortnite را که در پلی استیشن 5 اجرا می شود، نشان داد. و در آخر، این رویداد با یک تیزر کوتاه برای بازی بعدی God of War ، احتمالاً با عنوان Ragnarok ، به اتمام رسید.

ما اکنون می دانیم که هر دو کنسول سونی و مایکروسافت چه قیمتی خواهند داشت و چه زمانی در دسترس خواهند بود، همراه با یک ایده نسبتاً مناسب از بازی‌های معرفی شده. با توجه به اینکه اکثر این عناوین برای PC نیز عرضه می شوند ، NVIDIA امروز RTX 3080 خود را معرفی کرده و CPU و GPU جدیدی از AMD در ماه آینده ارائه می شود ، اگر شما نیز برای بازی از کامپیوتر شخصی خود استفاده می‌کنید در روزهای آینده اتفاقات جالبی در دنیای تکنولوژی روی خواهد داد پس منتظر آن باشید.

ارسال نظر