قیمت گوشی ورتو چند است؟ | عکس و مشخصات

برند لوکس ورتو مدت‌هاست فعالیت چندانی در صنعت موبایل سازی ندارد؛ تا جایی که برخی محصولات شرکت به لحاظ نرم‌افزاری تقریبا از دور خارج شده‌اند. با این حال عده‌ای هنوز کنجکاو هستند بدانند قیمت گوشی ورتو چند است.

قیمت گوشی ورتو چند است؟ | عکس و مشخصات

لیست قیمت گوشی امروز

لیست قیمت گوشی های شیائومی

قیمت گوشی ورتو

شخصیت مالک در سریال پرطرفدار زخم کاری باعث شد تا نظر ایرانی‌ها به برند لوکس ورتو جلب شود. محصولات ورتو ظاهر خاص و منحصر به فردی دارند و به سادگی قابل تشخیص هستند. اما شاید جالب باشد بدانید که سخت‌افزار و نرم‌افزار آن‌ها دیگر قدیمی شده و از پس اجرای بسیاری از اپلیکیشن های امروزی بر نمی‌آیند.

شرکت بریتانیایی ورتو از مواد گران‌قیمت همچون طلا، تیتانیوم، نقره، سنگ‌های قیمتی و حتی الماس در محصولات خود استفاده می‌کند. بنابراین بدیهی است که قیمت آن‌ها سر به آسمان بکشد. در ادامه با ما همراه باشید تا 8 مورد از محبوب‌ترین گوشی‌های ورتو را به همراه مشخصات و قیمت آن‌ها با یکدیگر مرور کنیم.

1. ورتو سیگنیچر (Vertu Signature)

حدود قیمت: 158 میلیون تومان

قیمت گوشی ورتو

ورتو سیگنیچر نخستین پرچمدار شرکت بود که سال 2003 راهی فروشگاه‌های لوکس جهان شد. این گوشی دکمه‌ای فاقد دوربین است و حافظه آن تنها قابلیت ذخیره‌سازی 1000 مخاطب و 100 پیام کوتاه را دارد. جالب آنکه ورتو برای ساخت این محصول از یک گرم یاقوت سرخ استفاده کرده است.

2. ورتو اسنت (Vertu Ascent)

حدود قیمت: 107 میلیون تومان

این گوشی یک سال بعد از سیگنیچر، یعنی 2004 به بازار آمد. این محصول جذابیت کمتری نسبت به مدل قبل دارد و حتی ظرفیت باتری آن نیز کمتر است (780 میلی آمپر ساعت). با این حال ترکیب مواد ارزشمندی همچون فولاد ضد زنگ، آلیاژ فلز مایع و یاقوت کبود باعث شده تا قیمت اسنت نیز بالای 100 میلیون تومان باشد.

3. قیمت گوشی ورتو دایموند (Vertu Diamond)

حدود قیمت: 166 میلیون تومان

به یکی دیگر از گوشی‌های دکمه‌ای ورتو با قیمت نجومی می‌رسیم. ورتو دایموند که سال 2005 عرضه شده، به لحاظ ظاهری و حتی فنی شباهت زیادی با سیگنیچر دارد و شاید بتوان گفت که بزرگ‌ترین فرق آن، وجود نگین‌های متعدد در حاشیه دستگاه است.

4. ورتو سیگنیچر اس (Vertu Signature S)

حدود قیمت: 166 میلیون تومان

قیمت گوشی ورتو

سیگنیچر اس با سه سال اختلاف زمانی نسبت به مدل قبل عرضه شده اما امکانات آن به مراتب از مدل‌های قبل بهتر است. به عنوان مثال، این دستگاه ضمن ذخیره‌سازی نام 2000 مخاطب، به حافظه 4 گیگابایتی مجهز شده و قابلیت پشتیبانی از اتصالات بلوتوث را نیز دارد. جالب آنکه قیمت آن تقریبا برابر ورتو دایموند است.

5. ورتو تی آی (Vertu TI)

حدود قیمت: 254 میلیون تومان

ورتو سال 2013 را با عرضه گوشی لمسی به بازار آغاز کرد. ورتو تی آی یکی از نخستین محصولات هوشمند شرکت است که به سیستم عامل اندروید 4،یک گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه اصلی مجهز شده و برای پردازش داده‌ها از تراشه دو هسته‌ای 1.7 گیگاهرتزی کمک می‌گیرد. با این حال هنوز جای امکانات مهمی همچون GPS، وای فای و بلوتوث در آن خالی است.

تی آی از نمایشگر 3.7 اینچی بهره می‌برد. یک دوربین سلفی 1.3 مگاپیکسلی نیز در گوشه چپ صفحه دیده می‌شود که نیاز کاربران به گرفتن تصاویر سلفی را تا حدودی برطرف می‌کند. در پنل پشتی شاهد ماژول دوربین نسبتا بزرگ هستیم که البته تنها یک سنسور 8 مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

6. قیمت گوشی ورتو کانستلیشن (Vertu Constellation)

حدود قیمت: 75 میلیون تومان

قیمت گوشی ورتو

ورتو کانستلیشن جزو نخستین محصولات شرکت است که از پردازنده اسنپدراگون کوالکام بهره می‌برد. شاید بتوان گفت که این بزرگ‌ترین مزیت گوشی نسبت به مدل قبل است.

این محصول دارای نمایشگر 4.3 اینچی بوده که یک لایه نازک از یاقوت کبود آن را می‌پوشاند. از دیگر مشخصات کانستلیشن می‌توان به سیستم عامل اندروید 4.2، دوربین سلفی 1.3 مگاپیکسلی، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و باتری 1800 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

7. ورتو سیگنیچر تاچ (Vertu Signature Touch)

حدود قیمت: 290 میلیون تومان

گوشی لوکس سیگنیچر تاچ دارای بدنه تیتانیومی بوده و پنل پشتی آن نیز با یک لایه چرم گوساله اصل پوشانده است. اما این محصول علاوه بر ظاهر زیبا، چیزی از سایر پرچمداران آن زمان (سل 2015) کم نداشت. نمایشگر 5.2 اینچی، دوربین 21 مگاپیکسلی، اندروید 5.2، حافظه 64 گیگابایتی، پردازنده اسنپدراگون 810 و باتری 3160 میلی آمپر ساعتی، سیگنیچر تاچ را به یکی از پیشرفته‌ترین گوشی‌های ورتو تبدیل می‌کند.

8. قیمت گوشی ورتو استر پی (Vertu Aster P)

حدود قیمت: 140 میلیون تومان

قیمت گوشی ورتو

استر پی آخرین گوشی ورتو است که سال 2018 و در دو مدل باروک و گاتیک به بازار آمد. این محصول از نمایشگر 4.97 اینچ با رزولوشن 1080 × 1920 پیکسل و یک محافظ نسبتا نازک از جنس یاقوت بهره می‌برد. وجود دوربین 20 مگاپیکسلی در بالای صفحه نمایش باعث شده تا استر پی به گوشی مورد علاقه ثروتمندان برای گرفتن تصاویر سلفی تبدیل شود.

گوشی Aster P به 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه اصلی مجهز شده و برای پردازش داده‌ها از تراشه اسنپدراگون 660 کوالکام کمک می‌گیرد. از دیگر مشخصات این دستگاه می‌توان به پنل واقعا چرمی، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، سیستم عامل اندروید 8.1 و باتری 3200 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

در پایان این نکته را نیز اضافه کنیم که قیمت گوشی ورتو Dazzling Gold (گران‌ترین مدل استر پی) در حال حاضر معادل 386 میلیون تومان است.

همچنین بخوانید: نگاهی به مشخصات و قیمت جدیدترین گوشی ورتو Aster P

ارسال نظر