لپتاپ های جدید لنوو از یک صفحه نمایش بلند QHD استفاده می‌کنند

رسانه کلیک - در روزهای اخیر لپتاپ های جدید لنوو بطور رسمی معرفی شدند که به نظر می‌رسد در زمینه گیمینگ حرف‌هایی برای گفتن دارند؛ از جمله برخورداری صفحه نمایش آن از نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز. 

لپتاپ های جدید لنوو از یک صفحه نمایش بلند QHD استفاده می‌کنند

شرکت لنوو به تازگی از دو لپ‌تاپ گیمینگ خود با نام‌های Legion 7i و Legion 5i Pro رونمایی کرده است. لپتاپ های جدید لنوو از یک صفحه نمایش بلند و بزرگ ۱۶ اینچ بهره برده و با دارا بودن رزولوشن QHD در کنار نرخ تازه سازی ۱۶۵ هرتز، طرفداران خود را شگفت‌زده کرده‌اند.

از جمله ویژگی‌های کلیدی محصولات معرفی شده می‌توان به پشتیبانی از G-Sync، دارا بودن نسل یازدهم پردازنده های سری H شرکت اینتل و حضور پردازنده گرافیکی جدید GeForce RTX 3050 اشاره کرد.

مدل لیجن 7i پرچمدار سری معرفی شده به حساب می‌آید که از قدرت پردازشی بسیار بالایی برخوردار است. با پشتیبانی از حداکثر قدرت گرافیکی ۱۶۵ وات در نسخه Nvidia RTX 3080 با حافظه ۱۶ گیگابایت‌ با سرعت کلاک دستکاری شده تا ۱۷۱۰ مگاهرتز، این دستگاه می‌تواند هر بازی را بدون هیچ ایرادی اجرا کرده تا به شما تجربه یک گیمر حرفه‌ای را بدهد.

این لپ‌تاپ همچنین امکان پیکربندی با پردازنده Core i9-11980HK را دارد که یکی از سریع‌ترین پردازنده لپ‌تاپ‌های بازار به حساب می‌آید. این محصول که قرار است همراه با یک آداپتور ۳۰۰ وات عرضه شود، انتخاب مناسبی برای کسانی است که قصد دارند تا لپ‌تاپ خود را با سرعت بالایی شارژ کنند.

به گفته لنوو، آغاز فروش این محصول از ماه ژوئن بوده و قیمت نسخه پایه آن ۱۷۶۹ دلار خواهد بود.

با وجود اندکی تفاوت، مدل لیجن 5i Pro، بسیاری از ویژگی‌های برادر بزرگتر خود را دارد. از جمله مشخصات این نسخه می‌توان به صفحه نمایش با رزولوشن QHD با نسبت صفحه نمایش 16:10، پردازنده Core i7-11800H و پردازنده گرافیکی Nvidia RTX 3070 با حداکثر توان خروجی ۱۴۰ وات و سرعت کلاک دستکاری شده ۱۶۲۰ مگاهرتز که بسیار پرسرعت است، اشاره کرد.

با توجه به سخت‌افزار موجود در این مدل، شما می‌توانید بیشتر بازی‌های روز دنیا را با بالاترین میزان تنظیمات گرافیکی اجرا کنید. آغاز فروش این محصول نیز از ماه ژوئن بوده و قیمت نسخه پایه آن ۱۳۲۹ دلار خواهد بود.

لازم به ذکر است که محصول معرفی شده در دو اندازه ۱۵ و ۱۷ اینچ به بازار عرضه می‌شود.

ارسال نظر