سری جدید لپتاپ های Alienware X با سخت‌ افزار قدرتمند معرفی شدند

رسانه کلیک - شرکت Dell با معرفی جدیدترین سری لپتاپ های Alienware X خود با نام‌های X15 و X17 تلفیقی از فناوری جدید خنک‌کننده، بدنه‌ای باریک و سخت‌افزاری قدرتمند را به نمایش گذاشت. 

سری جدید لپتاپ های Alienware X با سخت‌ افزار قدرتمند معرفی شدند

درحالی که سری لپتاپ های Alienware X برای بسیاری از کاربران، ناآشنا به نظر می‌آید، شرکت Dell قصد دارد دیدگاه مردم را به این برند تغییر دهد.

مدل X15 دارای ضخامت ۱۶.۳ میلی‌متر، حداکثر وزن ۲.۳۶ کیلوگرم بوده و مدل X17 ضخامت ۲۰ میلی‌متری در کنار وزن ۳.۲ کیلوگرمی دارد. شاید هردو این لپ‌تاپ‌ها سنگین به نظر برسند، اما شرکت به خوبی توانسته است با توجه به سخت‌افزار بکار رفته در این محصولات، وزنشان را پایین نگه‌دارد.

لپ‌تاپ Alienware X15

این مدل در سه گزینه صفحه نمایش در اختیار خریداران قرار می‌گیرد:

مدل ۱۵.۶ اینچ با رزولوشن ۱۴۴۰×۲۵۶۰ همراه نرخ تازه سازی ۲۴۰ هرتز بوده که از Nvidia G-Sync نیز پشتیبانی می‌کند. این صفحه نمایش دارای حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیت و پوشش ۹۹٪ دامنه DCI-P9 است. گزینه دوم شامل یک صفحه نمایش 1080p با زمان پاسخگویی ۱ میلی‌ثانیه و نرخ نوسازی ۳۶۰ هرتز می‌شود و گزینه آخر، یک صفحه نمایش استاندارد 1080p با نرخ تازه‌سازی ۱۶۵ هرتز را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

از لحاظ گرافیکی، خریداران می‌توانند بین RTX 3080 ،RTX 3070 ،Nvidia RTX 3060 یک کارت گرافیک را انتخاب کنند. این گزینه‌های گرافیکی می‌توانند با یکی از پردازنده‌های Core i7-11800H و i9-11900H، در اختیار کاربران قرار بگیرند. حداکثر حافظه رم مورد استفاده در این لپ‌تاپ، ۳۲ گیگابایت از نوع DDR4 است.

از دیگر مشخصات این مدل می‌توان به دوربین وب‌کم با کیفیت 720p، پشتیبانی از Windows Hello، میکروفون‌های دوگانه، فناوری Wifi 6E، بلوتوث نسخه ۵.۲ و شارژر ۲۴۰ وات اشاره کرد.

لپ‌تاپ Alienware X17

اگر X15 برای شما صفحه نمایش کوچکی دارد، این شرکت پیشنهاد بهتری برای شما دارد. خریداران می‌توانند مدل مورد بحث را در سه نسخه مختلف تهیه کنند:

۱. مدل ۱۷.۳ اینچ با رزولوشن ۱۴۴۰×۲۵۶۰ همراه نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز

۲. مدلی دیگر با یک صفحه نمایش 1080p با زمان پاسخگویی ۱ میلی‌ثانیه و نرخ تازه سازی ۳۶۰ هرتز

۳. گزینه آخر با حداکثر نرخ تازه سازی ۱۶۵ هرتز

از لحاظ سخت‌افزار داخلی مدل پیش رو از CPU و GPU مشابه برادر کوچک‌تر خود بهره برده و تنها تفاوت X17 می‌تواند به پشتیبانی از حداکثر ۶۴ گیگابایت حافظه رم این مدل، اختصاص یابد. لازم به ذکر است که مدل بزرگ‌تر، از شارژر ۳۳۰ وات بهره می‌برد.

حال درباره قیمت این محصولات باید بگوییم که دامنه قیمتی مدل X15 از ۱۹۹۹ دلار آغاز و مدل X17، با برچسب پایه‌ای ۲۰۹۹ دلار به بازار عرضه می‌شود و از امروز علاقه‌مندان می‌توانند، اقدام به تهیه این لپ‌تاپ‌‌های قدرتمند و جذاب کنند.

ارسال نظر