لپتاپ HP Pavilion Aero 13 همراه پردازنده رایزن ۷ رونمایی شد

رسانه کلیک - شرکت اچ پی به تازگی از سبک‌ترین محصول خود یعنی لپتاپ HP Pavilion Aero 13 رونمایی کرده که از صفحه نمایش 2.5K استفاده می‌کند. 

لپتاپ HP Pavilion Aero 13 همراه پردازنده رایزن ۷ رونمایی شد

کمپانی اچ پی با معرفی لپتاپ HP Pavilion Aero 13 امکان داشتن یک محصول قدرتمند با وزنی کم را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

لپ‌تاپ جدید اچ پی

لپ تاپ HP Pavilion Aero 13 سبک‌ترین محصول این شرکت آمریکایی به حساب می‌آید که از پردازنده‌ای قدرتمند و صفحه نمایش 2.5K بهره می‌برد. در واقع دلیل سبک بودن این گجت استفاده از آلمینیوم در بدنه دستگاه است.

نسبت صفحه نمایش به بدنه لپ‌تاپ جدید اچ پی ۹۰ درصد بوده و از لحاظ نرم‌افزاری بصورت پیشفرض ویندوز ۱۰ قابل ارتقا به ۱۱ روی آن نصب شده است. این محصول با داشتن وزنی کمتر از یک کیلوگرم می‌تواند یک انتخاب بسیار مناسب برای افرادی باشد که همیشه در سفر بوده و نیاز به یک محصول قدرتمند ‌و در عین‌حال سبک دارند تا بتوانند آن را با خود به مکان‌های مختلف حمل کنند.

پردازنده‌های رایزن معمولا به علت داشتن قیمت مناسب و پایین بودن قیمت‌شان نسبت به چیپ‌های نسل یازدهم اینتل توانسته‌اند به خوبی با خانواده Pavilion شرکت اچ پی ارتباط برقرار کنند. با اینکه پردازنده‌های رایزن نیز مسیر افزایش قیمت را پیش گرفته‌اند، با این حال هنوز برچسب قیمتی آن ها نسبت به چیپ‌های تولیدی شرکت اینتل پایین‌تر است.

با توجه به اینکه لپ‌تاپ مورد اشاره از پردازنده رایزن ۷ بهره می‌برد، می‌توان از آن انتظار عملکردی بسیار عالی در انجام انواع وظایف داشت. این محصول در چهار رنگ طلایی، سفید، رز گلد و نقره‌ای با شروع قیمت ۷۴۹ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

حال باید دید آیا این کمپانی امریکایی می تواند با عرضه لپ تاپ جدید خود موفقیت چشمگیری به دست آورد. با توجه به قیمت اعلام شده، به نظر شما این محصول ارزش خرید دارد؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر