لپ‌تاپ 12.5 اینچی اقتصادی مایکروسافت با CPU نسل ۱۰ اینتل

رسانه کلیک - مایکروسافت در حال کار بر روی لپ‌تاپ 12.5 اینچی اقتصادی خود با CPU نسل ۱۰ اینتل برای دانش‌آموزان است.

لپ‌تاپ 12.5 اینچی اقتصادی مایکروسافت با CPU نسل ۱۰ اینتل

بر اساس منابع داخلی مایکروسافت، این کمپانی احتمالا در حال کار بر روی یک لپ‌تاپ 12.5اینچی ، مشابه با Surface Go است. مایکروسافت قصد دارد این لپ‌تاپ را با قیمت کم و تمرکز بر بازار هدف دانش‌آموزان عرضه کند. این لپ‌تاپ اقتصادی احتمالا چیزی مابین لپ‌تاپ‌های Surface Go و Surface این کمپانی باشد و قیمتی بین 500 تا 600 دلار داشته باشد.

لپ‌تاپ جدید شرکت مایکروسافت احتمالا از پردازنده‌ Core i5 نسل 10 اینتل به همراه 4GB رم و 64GB حافظه‌ی داخلی برخوردار است. بر اساس قیمت احتمالی این لپ‌تاپ به‌نظر می‌رسد که این پردازنده احتمالا از سری کم قدرت Y اینتل باشد،

این لپ‌تاپ بر روی S mode ویندور 10 کار می‌کند که به این معناست که به دلایل حفظ امنیت تنها برنامه‌های مایکروسافت و مایکروسافت ادج بر روی آن فعال است.

در نهایت، ادعا شده این دستگاه یک نوت‌بوک برای اهداف آموزشی است و قصد جذب جامعه هدف بزرگی را با تمرکز بر کارایی و امنیت پیشرفته قیمت ارزان، دارد.

این منبع همچنین ادعا کرده است که این دستگاه با نام مستعار ''Sparti'' و مانند تمامی دستگاه های دیگر سری Surface به روز است. این بدین معنی است که وقتی صحبت از کیفیت و کارآمدی می‌شود، مایکروسافت از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند. وزن بسیار سبک و قابلیت حمل‌نقل این لپ‌تاپ نیز قابل چشم‌پوشی نیست.

گزارش های موجود ادعا می‌کنند که احتمالا از این لپ‌تاپ نیز به‌همراه دیگر محصولات جدید Surface حوالی اکتبر رونمایی شوند.

ارسال نظر