لپ تاپ های الیت دراگون اچ پی همراه با پردازنده نسل یازدهم اینتل عرضه می شوند

رسانه کلیک - لپ تاپ های جدید الیت دراگون اچ پی به پردازنده های نسل یازدهم اینتل مجهز شده و قابلیت پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G را نیز دارند. این محصول در دو مدل G2 و Max در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

لپ تاپ های الیت دراگون اچ پی همراه با پردازنده نسل یازدهم اینتل عرضه می شوند

شرکت اچ پی قصد دارد با تمرکز خود روی سری لپ تاپ های الیت دراگون فلای (Elite Dragonfly) بازار را در دست گیرد. این لپ تاپ ها در دو مدل G2 و Max عرضه شده و علاوه بر بهره مندی از پردازنده نسل یازدهم اینتل، قابلیت پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G را نیز دارند. ناگفته نماند که مدل مکس دارای وب کم بهبود یافته ای است.

هردو مدل دارای نمایشگر 13.3 اینچی هستند و علاقه مندان می توانند آن ها را در دو نسخه و با پردازنده i5 و i7 خریداری کنند. البته امکان خرید مدل Dragonfly G2 با پردازنده i3 نیز وجود دارد.

هر دو این مدل ها از حداکثر حافظه رم 32 گیگابایت و حافظه اصلی M.2 SSD تا 2 ترابایت پشتیبانی می کنند. از دیگر مشخصات آن ها می توان به وجود یک پورت USB 3.1 برای شارژ، دو پورت تاندربولت 3 USB-C، یک پورت HDMI 1.4b و یک جایگاه برای قرار دادن سیمکارت نانو نیز در این سری از لپ تاپ های الیت دراگون اچ پی گنجانده شده است.

تفاوت این دو مدل در پیکربندی نمایشگر و وب کم آن ها است. مدل Max فقط همراه با یک نمایشگر 13.3 اینچ اچ دی (1080 * 1920) در دسترس خواهد بود؛ درحالی که کاربران در انتخاب مدل G2 قدرت تصمیم گیری بین دو کیفیت نمایشگر HD یا 4K را دارند. لپ تاپ های جدید شامل فناوری حریم خصوصی اختصاصی اچ پی می شوند که به واسطه آن، کسانی که از کنار شما عبور می کنند, نتوانند به لپ تاپ شما سرک بکشند و صفحه آن را ببینند.

در مدل Max شاهد یک دوربین پنج مگاپیکسلی برای وب کم هستیم که نسبت به دوربین 1.2 مگاپیکسلی نسخه G2 عملکرد بهتری دارد. این یک تغییر ضروری به حساب می آید چرا که یکی از نقاط ضعف لپ تاپ های قدیمی، کیفیت پایین دوربین وب کم آن ها بوده است. مدل مکس شامل چهار میکروفون گسترده است که باعث می شود تجربه تماس های صوتی و تصویری بهتری را هنگام استفاده از آن داشته باشیم. شایان ذکر است که پوشش دهنده امنیتی وب کم نیز هنوز در این سری وجود دارد. این شرکت حالت پوشش دستی این وب کم را حذف کرده؛ یعنی کاربر برای استفاده از وب کم، باید دکمه تعبیه شده روی کیبورد را فشار دهد.

هردو مدل از فناوری 5G پشتیبانی کرده و در کنار آن به فناوری ردیابی هوشمند لپ تاپ که شرکت سال پیش از آن رونمایی کرده نیز مجهز شده اند.

به گفته اچ پی هردو مدل این لپ تاپ ها در این ماه یعنی ژانویه عرضه خواهند شد اما هنوز اطلاعاتی درباره قیمت آن ها منتشر نشده است. البته از آنجا که قیمت مدل G2 سال قبل 1500 دلار بوده، احتمالا امسال شاهد برچسب قیمت بالاتری در این مدل خواهیم بود.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

ارسال نظر