«مانی مینت» کوچک‌ترین گوشی هوشمند 4G جهان

کوچک‌ترین گوشی هوشمند 4G جهان به نام مانی مینت دارای امکانات فوق‌العاده‌ای است و به راحتی می‌توان آن را جایگزین گوشی‌های بزرگ‌تر کرد.

«مانی مینت» کوچک‌ترین گوشی هوشمند 4G جهان

گوشی مانی مینت

کمپانی چینی Mony به تازگی از کوچک‌ترین گوشی هوشمند 4G به نام Mony Mint رونمایی کرده است. این دستگاه کوچک می‌تواند هر کاری انجام دهد. شرایط متعددی وجود دارد که شما حاضر هستید به جای یک گوشی گران‌قیمت و پیشرفته، از یک دستگاه ارزان‌تر استفاده کنید.

کمپانی Mony به جای قدم گذاشتن در راه سازندگان گوشی‌های هوشمند بزرگ، مسیر دیگری را انتخاب کرده و کوچک‌ترین گوشی هوشمند 4G در جهان را ساخته است. طبق گفته‌های مانی، گوشی مینت در شرایطی که استفاده از گوشی‌های بزرگ‌تر دشوار است، جایگزین این دستگاه‌ها می‌شود.

برای مثال، حمل یک دستگاه بزرگ در طول تمرین، پیاده‌روی یا دویدن‌های روزانه، چندان خوشایند کاربران نیست و بدیهی است که گوشی مینت کوچک اندام را ترجیح می‌دهند.

قیمت و دسترس‌پذیری گوشی جدید مانی

گوشی مانی مینت قیمت چندان بالایی ندارد. این محصول سبک‌وزن با برچسب قیمت 150 دلار به فروش می‌رسد. این گوشی در دو آفر متفاوت در فروشگاه اینترنتی indiegogo با نام‌های ارلی برد و ویژه ایندیگوگو، با دو قیمت پایین‌تر به ترتیب 115 و 130 دلار فروخته می‌شود.

کوچک‌ترین گوشی هوشمند 4G جهان در نوامبر سال جاری روانه بازار می‌شود.

همچنین بخوانید: سریع ترین گوشی های جهان (ژوئیه سال 2021 )

مشخصات گوشی مانی مینت

گوشی Mony Mint به نمایشگر لمسی 3 اینچی مجهز است! این محصول کمی کوچک‌تر از پالم فون با صفحه نمایشگر 3.3 اینچی است. البته پالم فون از فناوری ارتباطی LTE استفاده می‌کند. گوشی جدید مانی به قدری کوچک است که نظر شما را جلب می‌کند.

طراحی مینیمالیست این دستگاه شامل پورت و دکمه‌های جانبی نیز می‌شود. مینت به پورت USB نوع C، دکمه روشن و خاموش و دکمه تنظیم صدا مجهز است.

مینت همچنین با رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی عرضه می‌شود. با استفاده از کارت SD می‌توان حافظه این دستگاه را تا 164 گیگابایت افزایش داد. این محصول کوچک از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند، به اندروید 9 مجهز بوده و اپلیکیشن های متعددی به طور پیش‌فرض روی آن نصب شده است.

کوچک‌ترین گوشی هوشمند 4G با پشتیبانی از شبکه‌های بی‌سیم در سراسر دنیا، همراه خوبی در سفر است. امکان استفاده از سیم‌کارت دوم به نوبه خود مزیت مهمی در سفر به حساب می‌آید.

مانی مینت از باتری 1250 میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند. این باتری کوچک در صورت شارژ کامل می‌تواند دستگاه را تا 72 ساعت (3 روز) روشن نگه دارد.

ارسال نظر