سامسونگ در مراسم Unpacked کاربران را شگفت‌زده خواهد کرد!

تا به امروز اطلاعات زیادی از محصولات آینده شرکت سامسونگ منتشر شده است. حال جدیدترین آنها توسط افشاکننده معروف، ایوان بلاس در اختیار ما قرار گرفته است. 

سامسونگ در مراسم Unpacked کاربران را شگفت‌زده خواهد کرد!

با نزدیک شدن به زمان مراسم Unpacked سامسونگ، اخبار پیرامون محصولات آینده این غول کره‌ای بیشتر می‌شود.

حال به لطف توییت‌های منتشر شده توسط افشاکننده محبوب ایوان بلاس، به نظر می‌رسد این رویداد قرار است باشکوه‌تر از انتظارات کاربران برگزار شود.

طبق توییت منتشر شده توسط آقای بلاس، در رویداد پیشرو سامسونگ کاربران شاهد ۲ گلکسی تاشو جدید، نسل جدید نسخه طرفداران گلکسی اس ۲۱، ساعت‌های هوشمند جدید و حتی گلکسی بادزهای ارتقا یافته این کمپانی خواهند بود.

به گفته این افشاکننده مراسم پیشرو در یازدهم ماه آگوست طرفداران این شرکت کره‌ای را شگفت‌زده خواهد کرد.

یکی از هیجان‌انگیز‌ترین اخبار پیرامون گلکسی فولد ۳ پشتیبانی آن از قلم اس‌پن بوده و ایوان بلاس در توییت خود این مسئله را در کنار تصاویر رسمی دستگاه تایید کرده است.

با توجه به اطلاعات منتشر شده درباره نسخه طرفداران گوشی گلکسی اس ۲۱، به نظر می‌رسد این محصول در رنگ‌های سفید، زرد مایل به خاکستری، بنفش و مشکی در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت. گفته می‌شود این محصول در واقع یک میان‌رده از خانواده اس ۲۱ بوده و زبان طراحی آن شباهت بسیاری با گلکسی اس ۲۰ اف ای دارد.

پیش از این اعلام شده بود ساخت نسخه طرفداران امسال سامسونگ به دلیل مشکل کمبود تراشه‌ها متوقف شده است. البته در همان زمان کمپانی درباره این شایعات اعلام کرده بود هنوز هیچ تصمیم قطعی درباره توقف تولید گرفته نشده است.

آقای بلاس هم‌چنین اعلام کرده است گلکسی واچ کلاسیک غول کره‌ای نیز در رویداد پیشرو حضور پیدا خواهد کرد. با توجه به اطلاعات منتشر شده به نظر می‌رسد این ساعت از حاشیه قابل چرخش و ۲ دکمه در گوشه سمت راست بدنه خود بهره می‌برد. به گفته بلاس، این گجت در رنگ‌های سفید، مشکی و طوسی همراه سیستم‌عامل جدید ترکیبی گوگل و سامسونگ به بازار عرضه خواهد شد.

این درحالی است که گلکسی واچ اکتیو از حاشیه‌های چرخان بهره نبرده و گفته می‌شود مدل مورد اشاره در اندازه‌های ۴۰ و ۴۴ میلی‌متر در رنگ‌های طوسی، سبز تیره، سفید و گل‌بهی به بازار عرضه خواهد شد.

هم‌چنین طبق اطلاعات آقای بلاس، بادزهای بعدی سامسونگ در این مراسم با نام گلکسی بادز ۲ حضور خواهند یافت. از جمله ویژگی‌های بارز این محصول می‌توان به استفاده از فناوری ANC و میزان باس قوی‌تر نسبت به نسل قبلی خود اشاره کرد. گفته می‌شود این محصول در رنگ‌های طوسی، بنفش و سفید در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

همانطور که گفته شد سامسونگ در تاریخ یازدهم آگوست از محصولات جدید خود طی رویداد آنپکد رونمایی خواهد کرد. بنابراین تا برگزاری مراسم هنوز حدود ۱ ماه فاصله داریم و با گذشت زمان اطلاعات دقیق‌تری درباره محصولات پیشرو این شرکت منتشر خواهد شد و به محض انتشار آنها، کلیک آنها را در اختیار شما خواهد گذاشت.

ارسال نظر