انتشار تصاویر جدید از محفظه شفاف ایرباد بی سیم ناتینگ ایر 1

اخیرا تصاویر جدیدی به فضای مجازی راه پیدا کرده است که یک دید کلی از محفظه شفاف ایرباد بی سیم ناتینگ ایر 1 را در اختیار ما می‌گذارد.

انتشار تصاویر جدید از محفظه شفاف ایرباد بی سیم ناتینگ ایر 1

مشخصات و تاریخ عرضه ایرباد بی سیم ناتینگ ایر 1

شرکت Nothing یکی از سازندگان معروف لوازم جانبی در جهان است که همواره سعی کرده خلاقیت و ابتکار خود را به رخ دیگران بکشاند. جالب آنکه اغلب محصولات آن‌ها نسبت به سایر موارد مشابه موجود در بازار، ارزان‌تر و شیک‌تر هستند.

اخیرا کاربری به نام Ayush Verma، تصاویری را در صفحه توییتر خود به اشتراک گذاشته که به محفظه جدید ایرباد ناتینگ ایر ایر 1 اشاره می‌کند. این کاربر ادعا کرده است تصاویر در وب‌سایت یکی از شرکت‌های همکار Nothing منتشر شده اما متأسفانه هنوز نمی‌توان درباره اصل یا فرع بودن آن‌ها اظهار نظر کرد.

محفظه Nothing کاملا شفاف است و محتویات درون آن قابل رؤیت هستند؛ به طوری که کاربر می‌تواند باتری محفظه و البته خود ایربادها را نیز مشاهده کند. یک لایه سفیدرنگ نیز قسمتی از سطح را پوشانده و یک ظاهر مینی مال و جذاب به این محفظه چهارگوش داده است. ایربادها به احتمال زیاد دارای میکروفون هستند تا از میزان نویز محیط کم کرده و یک تجربه دل‌چسب و رضایت‌بخش را برای کاربر فراهم آورند.

ایرباد ناتینگ ایر 1 از بیست و هفتم ژوئیه (پنجم مرداد) و با قیمت 99 دلار در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. جالب آنکه این محصول 50 دلار ارزان‌تر از هدفون بیتس استودیو بادز اپل است. شرکت ناتینگ نسخه‌های ویژه‌ای از گجت خود را نیز در فروشگاه StockX عرضه می‌کند که تنها 100 نفر اول قادر به خریداری آن هستند.

ارسال نظر