مذاکره اپل و هیوندای برای تولید خودروی Apple Car

رسانه کلیک - اینطور که پیداست اپل در حال مذاکره با شرکت های خودروسازی مختلف از جمله هیوندای موتور کره بوده تا نخستین خودروی خود موسوم به Apple Car را به مرحله تولید برساند.

مذاکره اپل و هیوندای برای تولید خودروی Apple Car

طبق اطلاعات منتشر شده در سایت کره ای Korea Ecnomic Daily، شرکت کوپرتینویی در حال مذاکره با هیوندای است تا در ساخت خودروی Apple Car با یکدیگر همکاری کنند. گفته می شود اپل برای تولید اتومبیل های برقی، باتری و سایر تجهیزات لازم، به شرکت هایی مانند هیوندای نیاز دارد.

شایعات حاکی از آن هستند که اپل برای تولید Apple Car با یک کمپانی خودروسازی مشارکت خواهد کرد. اما نام این کمپانی فعلا نامعلوم است. از آنجایی که اکثر گزارش ها به واژه «مذاکره» اشاره می کنند، پس هنوز خبر قطعی در این باره منتشر نشده و امکان دارد شرکت کوپرتینویی برنامه های خود را به کلی تغییر دهد.

به گزارش بلومبرگ، پروژه جدید اپل هنوز در مراحل ابتدایی به سر می برد و هنوز راه زیادی تا تولید محصول باقی مانده است. حتی احتمال آن وجود دارد که این فرایند حداقل پنج الی هفت سال به طول بیانجامد و ما نهایتا در سال 2027 شاهد ورود خودروی جدید اپل به بازار باشیم. اما نکته اینجاست که در این گزارش هیچ نامی از شرکت هیوندای موتور برده نشده و اپل نیز فعلا از ارائه اطلاعات بیشتر امتناع می کند.

مقامات هیوندای موتور در مصاحبه اخیر خود با CNBC خبر مذاکره با اپل را تایید کرده و گفته اند اپل در حال حاضر در حال رایزنی با کمپانی های جهانی متعدد از جمله Hyundai Motor است. اما از آنجایی که این مذاکرات هنوز در مراحل ابتدایی هستند، هنوز هیچ تصمیم قطعی گرفته نشده است. اما شاید جالب باشد بدانید که خبر گفتگوی اپل و هیوندای باعث شد تا ارزش سهام شرکت کره ای یک شبه با رشد 23 درصدی مواجه شود.

ارسال نظر