مراسم رونمایی ویندوز ۱۱ را چگونه تماشا کنیم؟

رسانه کلیک - تقریبا تمام اطلاعات نسخه جدید سیستم‌عامل شرکت مایکروسافت مشخص شده است. امروز این کمپانی قصد دارد مراسم رونمایی ویندوز ۱۱ را رسما برگزار کند. 

مراسم رونمایی ویندوز ۱۱ را چگونه تماشا کنیم؟

در روزهای اخیر، با انتشار فایل نصبی سیستم‌عامل معرفی نشده مایکروسافت، بسیاری از اطلاعات آن در فضای مجازی منتشر شد. البته هنوز مواردی باقی مانده است تا این غول فناوری در مراسم رونمایی ویندوز ۱۱ به آنها اشاره کند.

از آنجایی که تعداد کاربران سیستم‌عامل مایکروسافت بسیار زیاد است، کوچک‌ترین تغییر می‌تواند تاثیرات گسترده‌ای در تجربه کاربری داشته باشد.

برای تماشای رونمایی از سیستم‌عامل جدید شما می‌توانید با مراجعه به صفحه رسمی رویداد مایکروسافت یا در پلتفرم یوتیوب بصورت زنده آن را دنبال کنید.

چیزی که قرار است در این مراسم ببینیم در واقع نکات کلیدی است که کاربران درهنگام تجربه کاربری ویندوز جدید هنوز متوجه آن نشده‌اند. اما عمده تغییرات اعمال شده در این نسخه می‌تواند مربوط به بخش گرافیکی و نرم‌افزارهایی همچون آفیس و مایکروسافت استور این سیستم‌عامل محبوب شود.

البته با وجود تغییرات عمده اعمال شده گرافیکی، درهنگام مواجهه اولیه با این نسخه، حس و حال ویندوز ۱۰ برای شما تداعی می‌شود. دلیل این امر استقبال کاربران از محیط آن در زمان رونمایی بوده و غول فناوری سعی کرده است تا حدامکان به زیبا و مدرن‌تر شدن آن بپردازد.

برای مثال قسمت نوار وظیفه به وسط منتقل شده است (امکان بازگردانی این نوار به گوشه سمت چپ در تنظیمات وجود دارد). از جمله تغییرات اعمال شده اساسی دیگر می‌توان به گرد شدن گوشه پنجره‌ها و زیباتر شدن آیکون‌های داخلی نرم‌افزارهای سیستمی اشاره کرد.

حال با بازکردن منوی استارت، شما با ظاهری بسیار مرتب‌تر از گذشته مواجه خواهید شد و به واسطه آن کاربران می‌توانند به راحتی برنامه یا فایل مورد نظر خود را پیدا کرده و آن را اجرا کنند.

یکی دیگر از تغییرات اعمال شده کاربردی در نسخه جدید سیستم‌عامل مایکروسافت، امکان مدیریت بهتر برنامه‌ها است. به اینصورت که شما می‌توانید چندین پنجره را طبق سلیقه خود قرار داده تا بطور همزمان و در سریع‌ترین زمان ممکن به انجام کارهای خود بپردازید.

ویژگی‌های بسیاری در ویندوز ۱۱ گنجانده شده است که بزودی مایکروسافت از آنها پرده‌برداری خواهد کرد.

آیا تا به اینجا نسخه جدید توانسته است توجه شما را به خود جلب کند؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر