مرکز حساب های یکپارچه فیسبوک ، پلتفرم‌های اصلی این کمپانی را به‌هم مرتبط می‌کند

رسانه کلیک - کمپانی فیسبوک از مرکز حساب های یکپارچه ی خود به‌تازگی رونمایی کرده است که این هفته در تنظیمات سه پلتفرم اصلی این برنامه به‌طور آزمایشی فعال می‌کند.

مرکز حساب های یکپارچه فیسبوک ، پلتفرم‌های اصلی این کمپانی را به‌هم مرتبط می‌کند

شما از این پس و با فعال شدن مرکز حساب‌های یکپارچه می توانید از آن برای ارسال استوری به طور همزمان در اینستاگرام و فیس بوک استفاده کنید. این امکان حتی به گفته فیس بوک راهی آسان تر برای ورود به سرویس های مختلف و بازیابی حساب های شما فراهم می کند.

در اواخر سال جاری، Facebook Pay نیز به مرکز حساب‌های یکپارچه در ایالات متحده اضافه خواهد شد. این به کاربران این برنامه اجازه می‌دهد تا اطلاعات پرداخت خود را یک بار در برنامه وارد کنند و از آن برای خرید و یا کمک مالی در اینستاگرام و فیسبوک استفاده کنند.

این شرکت خاطر نشان کرد که استفاده از این امکان برای اتصال حساب‌ها در پلتفرم‌ها اجباری نیست. اگر اینستاگرام و فیس بوک را در مرکز حساب ها پیوند دهید ، می توانید هویت متمایز را در هر دو برنامه حفظ کنید. با این حال ، شما می توانید نام و تصویر نمایه خود را همگام سازی هم کنید. اگر شما گزینه همگام‌سازی در پلتفرم‌ها را فعال کنید در صورتی که تصویر نمایه یا نام خود را برای مثال در فیس بوک تغییر دهید، اینستاگرام نیز می تواند به طور خودکار نام یا عکس شما را نیز به روز کند.

اورن هود، مدیر محصولات فیس بوک در یک پست در وبسایت فیسبوک اینگونه نوشت: "ما از اطلاعات برنامه‌های خود برای شخصی سازی تجربه شما و نشان دادن محتوای مرتبط تر از جمله تبلیغات استفاده می کنیم. راه اندازی و استفاده از مرکز حساب های یکپارچه تغییری در آن ایجاد نمی کند. ما همچنین از اطلاعات مربوط به فعالیت در برنامه های خود برای برای شناسایی و حذف حساب هایی که خط مشی های ما را نقض می کنند، و ایمن نگه داشتن حساب های شمابه منظور بهبود خدمات و ایمن نگه داشتن آنها استفاده می کنیم.''

فیس بوک به آرامی پلتفرم های مختلف خود را با هم هم‌سوتر می کند. این کمپانی اکنون مدتی است که روی یکسان سازی پیام رسانی در اینستاگرام ، مسنجر و واتساپ کار می‌کند. در راستای همین همگام‌سازی ها این شرکت همچنین از دارندگان هدست واقعیت مجازی Oculus خواسته است از ماه آینده با یک حساب فیس بوک وارد سیستم شوند.

ارسال نظر