مسواک هوشمند فیلیپس با قابلیت های منحصر به فرد از راه رسید

رسانه کلیک – فیلیپس از مسواک هوشمند جدید خود یعنی سونیکر 9900 پرستیژ رونمایی کرد. این محصول به لطف هوش مصنوعی و سایر ویژگی های خارق العاده خود، به بهترین نحو ممکن از دندان های شما محافظت می کند.

مسواک هوشمند فیلیپس با قابلیت های منحصر به فرد از راه رسید

کمپانی فیلیپس چندی پیش طی مراسم CES از مسواک پرچمدار خود موسوم به Sonicare 9900 Predtige رونمایی کرد. این محصول به کمک هوش مصنوعی خود قادر است تا وضعیت سلامتی دهان و نحوه مسواک زدن شما را تحت نظر گرفته و از دندان ها در برابر پوسیدگی محافظت کند. سونیکر به لطف قابلیت های خارق العاده خود، به یک رقیب سرسخت برای محصولات اورال-بی و شرکت های دیگر تبدیل شده است.

سونیکر 9900 به فناوری SenseIQ مجهز شده و قادر است تا فشاری که موقع شستشو به دندان هایتان وارد می آورید را اندازه گیری نموده و شدت آن را تنظیم کند. طبق ادعای کمپانی، بسیاری افراد از نحوه صحیح مسواک زدن بی خبر بوده و فشار زیادی را به دندان های خود وارد می آورند. لذا تدابیری در محصول به کار رفته که به شما در حل این مشکل کمک می کند. در قسمت سری مسواک شاهد موهای زاویه داری هستیم که 20 درصد بیشتر از مدل های فعلی پلاک ها را از بین می برند.

کاربران می توانند از طریق اپلیکیشن Sonicare، پیشنهادات و نکات مربوط به محافظت از دهان و دندان را بلافاصله دریافت کنند. این برنامه همچنین گزارش هفتگی، ماهانه و سالانه از عملکرد فرد را نیز در اختیار وی قرار می دهد. نکته جالب توجه دیگر، محفظه خود مسواک است که همراه با پورت USB-C عرضه می شود تا کاربر هنگام جابجایی و مسافرت، دغدغه شارژ دستگاه را نداشته باشد.

متاسفانه هنوز اطلاعات بیشتری درباره تاریخ عرضه و قیمت مسواک هوشمند فیلیپس منتشر نشده است. اما با توجه به قابلیت های ویژه این پرچمدار نمی توانیم انتظار یک محصول ارزان قیمت را داشته باشیم.

ارسال نظر