هر آنچه درباره اپل واچ سری 7 می‌دانیم!

تقریبا دو ماه دیگر به عرضه ساعت‌های هوشمند اپل واچ سری 7 باقی مانده است. اطلاعات و شایعات بسیاری حول این محصول منتشر شده که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

هر آنچه درباره اپل واچ سری 7 می‌دانیم!

اپل واچ سری 7

ساعت‌های اپل باعث انقلابی در دنیای گجت های پوشیدنی شده‌اند. پیش از اپل، کمپانی‌های بسیاری شروع به عرضه ساعت‌های هوشمند در بازار کردند، اما هیچ‌یک از محصولات آن‌ها از لحاظ تأثیرگذاری و پیاده‌سازی عالی، به پای اپل واچ‌ها نمی‌رسند.

علاوه بر موفقیت قابل‌توجه اپل واچ سری 6، شایعات متعدد به تصمیم کمپانی کوپرتینویی برای عرضه نسل هفتم ساعت‌های هوشمند اشاره می‌کنند.

شرکت اپل هر سه سال یک‌بار، طراحی گوشی‌ها و ساعت‌های هوشمند خود را تغییر می‌دهد. بنابراین نسل هفتم ساعت‌های اپل با اعمال تغییرات قابل‌ملاحظه‌ای همراه خواهند بود.

طراحی اپل واچ سری 7

همان‌طور که پیش‌تر گفته شد، نوبت اعمال تغییرات عمده این بار به سری 7 اپل واچ رسیده است. طبق شایعات پراکنده، این دستگاه از یک طراحی تمام‌عیار بهره‌مند بوده و هم‌تراز با آیفون، آیپدهای پیشرفته و آی مک قرار می‌گیرد.

جان پروزر، یکی از افشاگران معروف اپل ادعا کرده که رندرهای ساعت هوشمند جدید را دیده و بر همین اساس، تصویری از این دستگاه را به نمایش گذاشته است. طبق گفته‌های پروزر، سری 7 با رنگ‌بندی متنوعی عرضه می‌شود و حاشیه دور نمایشگر آن‌ها باریک‌تر از مدل‌های سری 6 خواهد بود.

یکی از محققین رسانه خبری بلومبرگ، ادعای پروزر را مورد تأیید قرار داده و اضافه کرده است که اپل واچ سری 7 از یک روش لمینیشن جدید بهره می‌گیرد. با کاربرد این روش، نمایشگر دستگاه به پوشش بالایی نزدیک‌تر می‌شود.

تصویر ایجاد شده از اپل واچ سری 7 توسط پروزر

علاوه بر حاشیه‌های باریک‌تر، این دستگاه کمی ضخیم‌تر از مدل‌های قبلی است، اما این تفاوت چندان ملموس نیست. ناگفته نماند که ضخامت بیشتر، به احتمال وجود باتری بزرگ‌تر اشاره می‌کند.

ردیاب سلامتی در ساعت اپل واچ سری 7

اپل از همان آغاز عرضه ساعت‌های هوشمند خود، تمرکز اصلی را روی ردیابی وضعیت سلامتی قرار داده است. دستگاه جدید علاوه بر داشتن تمام ویژگی‌های موجود در مدل‌های سری 6، به قابلیت‌های جدیدی مجهز شده است. نظارت روی گلوکز خون، می‌تواند یکی از همین ویژگی‌های جدید باشد.

البته هنوز به طور قطع مشخص نشده که سری جدید قادر به نظارت روی گلوکز خون هست یا خیر. شبهه‌هایی در این میان وجود دارد. طبق گزارش ETNews، نظارت روی گلوکز خون برجسته‌ترین ویژگی اپل واچ سری 7 خواهد بود. این در حالی است که بلومبرگ به عدم آمادگی و امکان افزودن این قابلیت برای سری 7 اشاره می‌کند.

یکی دیگر از ویژگی‌های احتمالی، نظارت روی فشارخون است. گلکسی اسمارت واچ 3 سامسونگ در حال حاضر به سنسور تشخیص فشارخون مجهز بوده و بعید نیست که این قابلیت به اپل واچ‌های سری 7 نیز اضافه شود.

اپل واچ سری 7

مشخصات (احتمالی) ساعت‌های اپل واچ سری 7

ساعت‌های هوشمند اپل هم‌اینک نیز دارای مشخصات ممتاز و کارآمدی هستند. طبق شایعات مختلف، نسل آینده این محصول از لحاظ مشخصات به طور چشمگیری بهبود پیدا می‌کنند و با سیستم عامل watchOS 8 سازگار می‌شوند.

برای خواندن سایر مشخصات لو رفته از نسل آینده ساعت‌های هوشمند اپل، اینجا کلیک کنید.

قیمت و دسترس‌پذیری اپل واچ سری 7

انتظار می‌رود این گجت پوشیدنی در اواسط سپتامبر به بازار عرضه شود. قیمت آن مشابه با مدل‌های نسل قبلی برچسب خواهد خورد. بنابراین می‌توان حدس زد که مدل سطح پایین 40 میلی‌متری با قیمت 399 دلار، و مدل سطح بالاتر 44 میلی‌متری با قیمت 429 دلار در دسترس علاقه‌مندان و مشتریان قرار می‌گیرد.

ارسال نظر