مشخصات احتمالی آیفون ۱۴ هم لو رفت + عکس

شرکت اپل قصد دارد تا ۱ هفته آینده و در تاریخ ۱۴ سپتامبر از جدیدترین محصولات خود همچون سری آیفون ۱۳ رونمایی کند. با این حال اخبار و شایعات جدید، مشخصات و برخی تصاویر خانواده آیفون ۱۴ را به نمایش گذاشته است. 

مشخصات احتمالی آیفون ۱۴ هم لو رفت + عکس

اوایل این هفته مشخص شد اپل قصد دارد در تاریخ ۱۴ سپتامبر از جدیدترین محصولات خود همچون آیفون ۱۳، واچ سری ۷ و ایرپاد نسل سوم پرده‌برداری کند.

جالب اینجاست هنوز این گجت‌ها معرفی نشده اخبار و شایعات سری آیفون ۱۴ سال ۲۰۲۲ در فضای مجازی منتشر شده است.

طبق شایعات اعلام شده است آیفون‌های سال آینده از لحاظ طراحی با تغییرات گسترده همراه خواهند شد. این بدان معناست اپل قصد دارد طراحی گوشی‌های خود را که از سال ۲۰۱۷ تقریبا ثابت نگه داشته است متحول کند.

در همین راستا جان پروسر رندر غیررسمی یکی از اعضای خانواده آیفون ۱۴ را به نمایش گذاشته و شما با اولین نگاه به آن متوجه تغییرات اساسی در پنل جلویی دستگاه خواهید شد.

همانطور که از تصویر پیداست دیگر در پنل جلویی این آیفون خبری از ناچ نبوده و بجای آن از طراحی حفره‌ای به عنوان دوربین سلفی استفاده شده است.

علاوه‌بر این به منظور افزایش ظرفیت باتری و پوشش بخش برآمدگی دوربین پنل پشتی ضخامت گوشی کمی بیشتر از قبل شده است. از دیگر تغییرات ظاهری می‌توان به گرد شدن دکمه‌های ولوم و استفاده از فریم تیتانیوم اشاره کرد.

البته از آنجایی که ما هنوز حدود ۱ سال تا رونمایی از سری آیفون ۱۴ داریم بنابراین پیش‌بینی درباره آنها امری دشوار است.

با توجه به انتشار اخبار متعدد درباره آیفون ۱۴، یک تحلیل‌گر با نام رز یانگ مشخصات کلیدی خانواده گوشی‌های ۲۰۲۲ اپل را به اشتراک گذاشته و ادعا می‌کند این شرکت آیفون‌های سال آینده را همراه حسگر تشخیص چهره زیر صفحه نمایش به بازار عرضه خواهد کرد.

وی همچنین اعلام کرد توسعه حسگر تشخیص چهره زیر صفحه نمایش به مراتب آسان‌تر از بکارگیری دوربین سلفی زیر پنل جلویی دستگاه است.

در نهایت باید اعلام کنیم اطلاعات منتشر شده درباره خانواده آیفون ۱۴ تنها می‌تواند در حد یک شایعه بوده و فعلا نمی‌توان درباره صحت آنها اطمینان حاصل کرد.

در صورت انتشار جدیدترین اخبار درباره این سری شما می‌توانید با مراجعه به کلیک از آنها زودتر از دیگر کاربران آگاهی پیدا کنید.

ارسال نظر