مشخصات دوربین Redmi Note 10 Pro پیش از رونمایی لو رفت!

رسانه کلیک - شرکت شیائومی قصد دارد تا دو روز آینده از سری جدید میان‌رده‌های خوش قیمت خود رونمایی کند. حال مشخصات دوربین Redmi Note 10 Pro پیش از رونمایی از این محصولات منتشر شده است. 

مشخصات دوربین Redmi Note 10 Pro پیش از رونمایی لو رفت!

با نزدیک شدن به زمان رونمایی از سری نوت ۱۰ در چین، جزئیات و مشخصات این دستگاه‌ها در فضای مجازی منتشر می‌شوند. حال در جدیدترین اخبار منتشر شده از گجت‌های پیشروی این غول فناوری، مشخصات دوربین Redmi Note 10 Pro بین کاربران دست به دست می‌شود. طبق اخبار منتشر شده، محصول مورد بحث از مجموعه دوربین چهارگانه بهره می‌برد که شامل لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی می‌شود.

از جمله مشخصات بارز این گجت می‌توان به NFC 3.0، دارا بودن یک صفحه نمایش فول اچ‌دی پلاس از نوع LCD همراه با پشتیبانی از نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز با حداکثر روشنایی ۱۲۰۰ نیت اشاره کرد.

در این سری، ردمی تمرکز خود را روی تجربه کاربری گذاشته و به همین دلیل است که عملکرد پردازنده و میزان شارژدهی و سرعت شارژ مجدد در این خانواده نسبت به نسل قبلی، با تغییرات گسترده‌ای همراه شده است.

طبق اطلاعات منتشر شده درباره سخت‌افزار بکار رفته در ردمی نوت ۱۰ پرو، این محصول از پردازنده هشت هسته‌ای شرکت کوالکام، یعنی اسنپدراگون ۷۳۲ در کنار ۸ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR4 استفاده خواهد کرد.

درباره جزئیات دوربین بکار رفته در مدل پایه‌ای باید بگوییم که پنل پشتی شامل یک لنز ۴۸ مگاپیکسلی سونی X582، یک لنز ۸ مگاپیکسلی اولتراواید، سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو و یک لنز ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق می‌شود.

از طرف دیگر، در پنل جلویی، شاهد یک لنز ۱۳ مگاپیکسلی به صورت حفره‌ای هستیم. محصول مورد بحث از فناوری 4G VoLTE و سنسور تشخیص نور ۳۶۰ درجه بهره برده و از یک باتری ۵۰۲۰ میلی آمپری در کنار سرعت شارژ ۳۳ وات استفاده می‌کند.

خانواده مورد انتظار ردمی تا دو روز آینده بطور رسمی رونمایی خواهد شد و طبق پیش‌بینی‌ها، فروش خوبی را تجربه خواهد کرد.

ارسال نظر