مشخصات سخت‌افزاری گوشی گلکسی A12 سامسونگ لو رفت

رسانه کلیک - اطلاعات فاش‌شده نشان می‌دهد مدل جدید گوشی‌ پایین‌رده سامسونگ به نام گلکسی A12 نسخه بهینه‌شده گوشی گلکسی A11 است. این گوشی‌ها در ظرفیت حافظه ذخیره‌سازی متفاوت هستند.

مشخصات سخت‌افزاری گوشی گلکسی A12 سامسونگ لو رفت

سامسونگ قصد دارد به‌روزرسانی گوشی‌های خود را در خانواده پایین‌رده انجام دهد. مدل A11 نیز یکی از جدیدترین مدل‌های این سری است که در ماه مه رونمایی شده است. به نظر می‌رسد گلکسی A11 با گلکسی A12 جایگزین شود. گوشی جدید سامسونگ برخی تغییرات جزئی از نظر نرم‌افزاری داشته است با قیمتی مشابه A11 وارد بازار می‌شود.

اطلاعات سخت‌افزاری فاش‌شده نشان می‌دهد که شماره مدل این گوشی (SM-A125F) است. علاوه بر آن این گوشی در ۲ مدل با حافظه ذخیره‌سازی ۳۲ گیگابایت و ۶۴ گیگابایت در اختیار کاربران علاقه‌مند به آن قرار می‌گیرد.

علاوه بر مواردی که گفته شد اطلاعات دقیق‌تری درباره تراشه‌های به کار رفته در گوشی جدید سامسونگ منتشر نشده است. به گفته افشاگران نمایشگر این گوشی از پنل PLS TFT استفاده کرده است. در پنل پشتی این گوشی نیز از ماژول دوربین سه‌گانه استفاده شده است. این امکان برای گوشی‌های پایین‌رده بسیار مناسب و جذاب است؛ زیرا محصولات اقتصادی با سخت‌افزاری محدود به بازار عرضه می‌شوند تا قیمت کمتری برای کاربران داشته باشند. اما گلکسی A12 در برخی موارد از امکانات مناسبی برخوردار است.

به نظر می‌رسد گلکسی A12 نیز از فناوری حسگر اثرانگشت پشتیبانی کنند اما جایگاه این حسگر در حال حاضر مشخص نشده است. کمپانی سامسونگ معمولا حسگر اثرانگشت را در پنل پشتی گوشی‌های خود قرار می‌دهد. بنابراین به نظر می‌شود که حسگر اثرانگشت نیز در پنل پشتی این گوشی قرار گرفته باشد.
در حال حاضر اطلاعات بیشتری از گوشی جدید سامسونگ به دست نیامده است و در آن به ابعاد نمایشگر و جزئیات آن و همچنین میزان حافظه رم اشاره‌ای نشده است. اما گفته می‌شود در هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری از این محصول منتشر خواهد شد.

ارسال نظر