مشخصات غیررسمی گوشی Xiaomi Civi فاش شد

شیائومی قصد دارد جدیدترین گوشی هوشمند خود را بزودی عرضه کند. اما پیش از عرضه، مشخصات غیررسمی گوشی Xiaomi Civi لو رفته است.

مشخصات غیررسمی گوشی Xiaomi Civi فاش شد

مشخصات غیررسمی گوشی Xiaomi Civi

دو روز پیش بود که تصویری توسط شیائومی منتشر شد که خبر از عرضه گوشی جدید این شرکت می‌داد. اما امروز مشخصات غیررسمی گوشی Xiaomi Civi لو رفته است. این اتفاق در حالی رخ داده است که این موبایل روز ۵ مهر در چین به صورت رسمی عرضه خواهد شد.

بر اساس مشخصات فاش شده، گوشی Xiaomi Civi دارای صفحه‌ نمایش AMOLED با اندازه ۶.۵۵ اینچی است. کناره‌های صفحه نمایش به صورت Edge و منحنی شکل طراحی شده است. نمایشگر گوشی جدید شیائومی مشخصاتی با رزولوشن +HD و نرخ فریم ۱۲۰ هرتز دارد.

شایان ذکر است، این شرکت از تراشه Snapdragon 778G در گوشی خود استفاده کرده است. موبایل Xiaomi Civi به یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده است. باتری این موبایل از شارژر ۵۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

موبایل Xiaomi Civi نمای پشتی گوشی Xiaom Civi

دوربین سلفی این موبایل هوشمند مجهز به لنز ۳۲ مگاپیکسلی برای عکس‌های سلفی است. این دوربین از لنز Samsung GD1 بهره می‌برد. دوربین اصلی Xiaomi Civi دارای لنز سه‌گانه است. بنابراین، لنز اصلی گوشی ۶۴ مگاپیکسلی Samsung GW3 است.

بدنه پشتی گوشی جدید شیائومی مات AG است و قاب میانی آن جنس فلزی دارد. ضخامت بدنه گوشی Xiaomi Civi اندازه ۶.۹۸ میلی‌متر است. همچنین، وزن کلی این گوشی ۱۶۶ گرم است.

کمپانی شیائومی سه نسخه برای این مدل در نظر گرفته است. دو نسخه شیائومی سیوی با رم ۸ گیگابایت و فضای داخلی ۱۲۸ گیگابایت و ۲۵۶ گیگابایت است. نسخه سوم آن با رم ۱۲ گیگابایت و فضای داخلی ۲۵۶ گیگابایت در چین عرضه خواهد شد.

بر اساس گمانه‌زنی‌ها، نسخه‌های گوشی Xiaomi Civi احتمالا به ترتیب قیمت‌های ۴۱۷ دلار، ۴۳۰ دلار و ۴۶۴ دلار برای فروش در دسترس قرار خواهد گرفت. لازم به ذکر است، تمامی مشخصات فنی این گوشی بر اساس شایعات و اطلاعات غیررسمی منتشر شده است.

ارسال نظر