گوشی بعدی آنر از فناوری دوربین زیر صفحه نمایش و زوم ۱۰۰ برابری بهره می‌برد

سری جدید گوشی‌های آنر مجیک قرار است ماه آینده رونمایی شود. گفته می‌شود بالاترین مدل این سری توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب خواهد کرد. 

گوشی بعدی آنر از فناوری دوربین زیر صفحه نمایش و زوم ۱۰۰ برابری بهره می‌برد

با اینکه هنوز چندین هفته تا رونمایی رسمی از خانواده جدید آنر مجیک باقی مانده است، اطلاعاتی پیرامون گران‌ترین محصول خانواده پیشرو این شرکت چینی در اختیار کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

به تازگی مشخصات فوق‌العاده آنر مجیک ۳ پرو پلاس توسط یک افشاکننده توییتری در اختیار کاربران قرار گرفته است. گفته می‌شود سری جدید گوشی‌های آنر شامل ۴ مدل می‌شود و طبق اطلاعات منتشر شده مدل پرو پلاس با بهترین مشخصات به بازار جهانی عرضه خواهد شد.

طبق توییت منتشر شده توسط افشاکننده چینی، آنر مجیک ۳ پرو پلاس از یک صفحه نمایش آبشاری ۶.۷۶ اینچ و دوربین سلفی آن در زیر پنل جلویی دستگاه قرار خواهد گرفت. بنابراین در این مدل دیگر شاهد ناچ یا دوربین حفره‌ای نخواهیم بود. درباره نرخ تازه سازی این محصول صحبتی به میان نیامده است. اما انتظار نمی‌رود که رقم آن زیر ۱۲۰ هرتز باشد.

با توجه به توییت منتشر شده، بالاترین مدل مجیک ۳ از زوم دیجیتالی ۱۰۰ برابری پشتیبانی می‌کند و نام این قابلیت در گجت پیشرو سوپرزوم خواهد بود.

با توجه به استفاده از باتری ۴۴۰۰ میلی آمپری در مجیک ۳ پرو پلاس، به نظر می‌رسد این میزان کمتر از دیگر رقبا مثل گلکسی اس ۲۱ اولترا و می ۱۱ اولترا باشد. اما از طرفی پشتیبانی از سرعت شارژ ۱۰۰ وات این محصول، ضعف باتری کوچک‌تر آن را جبران می‌کند.

لازم به ذکر است گلکسی ای ۲۱ اولترا از حداکثر سرعت شارژ ۲۵ وات و می ۱۱ اولترا از سرعت شارژ ۶۷ وات پشتیبانی خواهد کرد. گفته می‌شود مجیک ۳ پیشرو از سرعت شارژ بی‌سیم ۵۰ وات پشتیبانی خواهد کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات پیشرو شرکت آنر با ما همراه باشید. لطفا نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر