مشخصات ویوو X70 پرو در گیک بنچ لو رفت | پشتیبانی از فناوری لرزه‌گیر micro-gimbal

با نمایش گوشی جدید ویوو X70 پرو در بنچمارک گیک بنچ با شماره مدل V2105، بسیاری از مشخصات این دستگاه فاش شده است که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

مشخصات ویوو X70 پرو در گیک بنچ لو رفت | پشتیبانی از فناوری لرزه‌گیر micro-gimbal

گوشی ویوو X70 پرو

در اوایل هفته جاری، یک گوشی هوشمند متعلق به کمپانی ویوو با شماره مدل V2105 در وب‌سایت جواز اندونزیا تلکام ظاهر شد. طبق اطلاعات موجود این وب‌سایت، دستگاه جدید با نام ویوو X70 پرو روانه بازار اندونزی می‌شود.

همین دستگاه به تازگی در بنچمارک گیک بنچ نیز رؤیت شده و مشخصات متعددی از آن را افشا می‌کند.

گوشی هوشمند جدید ویوو به تراشه‌ای با شماره مدل MT6893Z_C/CZA مجهز است. این شماره مدل به پردازنده متعلق به مدیاتک به نام دایمنسیتی 1200 اشاره می‌کند.

طبق اطلاعات ظاهرشده در گیک بنچ، Vivo X70 Pro دارای رم 12 گیگابایتی بوده و اندروید 11 به عنوان سیستم عامل پیش‌فرض روی آن اجرا می‌شود. این دستگاه در آزمون‌های تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای به ترتیب توانسته به امتیاز 859 و 2638 دست پیدا کند.

ویوو ایکس 70 پرو

ناگفته نماند که چندی پیش، گوشی هوشمند دیگری با شماره مدل V2014 در گیک بنچ ظاهر شد که باز هم به تراشه دایمنسیتی 1200، رم 12 گیگابایتی و سیستم عامل اندروید 11 مجهز بوده است.

از طرف دیگر، نسخه‌های جهانی ویوو ایکس 60 و ویوو ایکس 60 پرو که اوایل سال جاری روانه بازار شده‌اند، دارای مشخصات مشابهی با یکدیگر هستند، با این تفاوت که گوشی عادی از OIS پشتیبانی می‌کند، اما نسخه پرو به فناوری لرزه‌گیر micro-gimbal مجهز است.

از این رو می‌توان حدس زد که گوشی‌های X70 و X70 Pro متعلق به کمپانی چینی ویوو نیز دارای مشخصات مشابهی هستند و شاید از لحاظ سیستم دوربین با یکدیگر فرق داشته باشند.

گوشی‌های هوشمند ویوو X70 اوایل سپتامبر سال جاری در هندوستان رونمایی می‌شوند. نسخه معمولی این محصول با قیمت تقریبا 604 دلار، و نسخه پرو آن با قیمت حدودا 671 دلار در دسترس خریداران قرار می‌گیرد. نسخه پرو پلاس به طور قابل‌توجهی گران‌تر از دو مدل قبلی بوده و ظاهرا با قیمت 939 دلار به بازار عرضه می‌شود.

ارسال نظر