مشخصات گوشی Moto G Play در گوگل پلی کنسول فاش شد

رسانه کلیک - اخیرا مشخصات گوشی Moto G Play (2021) در گوگل پلی کنسول فاش شده است که در این مطلب به آن‌ها می پردازیم.

مشخصات گوشی Moto G Play در گوگل پلی کنسول فاش شد

گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که یکی از گوشی‌های آینده موتورولا می تواند گوشی هوشمند Moto G Play (2021) باشد. این گوشی می تواند جانشین Moto G9 Play باشد که اوایل امسال رسمی شد. Moto G Play (2021) در گوگل پلی کنسول مشاهده شده است. این لیست چند مشخصات اصلی این گوشی هوشمند را نشان می دهد.

لیست گوگل پلی کنسول نشان می دهد که Moto G Play (2021) می تواند کدنام Guama داشته باشد و صفحه نمایش آن از کیفیت HD+ و رزولوشن 720x1600 پیکسلی و تراکم پیکسلی 280ppi پشتیبانی می کند. در این تلفن هوشمند سیستم عامل اندروید 10 نصب شده است.

قدرت این تلفن هوشمند توسط SM4250 تأمین می شود که چیزی جز چیپست اسنپدراگون 460 نیست. این گوشی حافظه داخلی 4 گیگابایتی دارد. تصویر از قسمت جلویی این گوشی هوشمند نیز در این لیست وجود دارد و نشان می دهد که صفحه نمایش یک بریدگی به شکل قطره آب و یک حاشیه ضخیم از پایین دارد. در گوشه سمت راست تلفن یک دکمه تنظیم صدا و کلید پاور تعبیه شده است.

یک ماه قبل، Moto G Play(2021) در سیستم معیار Geekbench ظاهر شده بود. به نظر می رسد احتمالا پردازنده این گوشی در آن زمان به اشتباه اسنپدراگون 662 شناخته شده بود. لیست Geekbench همچنین اعلام کرده بود که G Play (2021) رم 3 گیگابایتی و سیستم عامل اندروید 10 دارد.

اوایل ماه نوامبر @OnLeaks، افشاگر قابل اعتماد رندرهای CAD گوشی Moto G Play (2021) را به اشتراک گذاشت. این رندرها نشان داد که این گوشی از یک نمایشگر 6.5 اینچی با حفره کوچک برای دوربین سلفی برخوردار است. در قاب پشتی این گوشی یک محفظه دوربین مربع شکل برای شوترهای سه گانه و یک فلاش LED قرار داده شده است. همچنین مشخص شد که یک اسکنر اثر انگشت در قاب پشتی دستگاه وجود دارد. همچنین نشان داد که این گوشی ابعاد 165.3x75.4 x 9.5 میلی متر است. این افشاگر همچنین اشاره کرده بود که شماره مدل این دستگاه XT-2117 است. در لیست صدور گواهینامه TUV Rheinland مشخص شده بود که این گوشی یک باتری 4850 میلی آمپر ساعتی دارد.

ارسال نظر