مشکلات قابلیت فلیتز توئیتر، کاربران را به دردسر می‌اندازد!

رسانه کلیک - توئیتر از یک ویژگی جدید به نام فلیتز رونمایی کرده است که هنوز مشکلات و کمبودهای زیادی دارد و تعدادی از کاربران اظهار داشته‌اند که این ویژگی باعث اذیت و آزار آن‌ها می‌شود.

مشکلات قابلیت فلیتز توئیتر، کاربران را به دردسر می‌اندازد!

درست چند ساعت بعد از اینکه قابلیت جدید فلیتز توئیتر برای بسیاری از افراد رونمایی شد، تعدادی از کاربران این سوال برایشان پیش آمد که آیا توئیتر می داند این قابلیت جدید چه قدر می‌تواند آزاردهنده باشد.

برای مثال برخی از کاربران گزارش داده‌اند که در این قابلیت می‌توانید افرادی که شما را بلاک کرده‌اند تگ کنید و در واقع این یعنی قابلیت جدید به تنظیمات بلاک توجه‌ای نمی کند. یکی از کاربران توئیتر به نام آندرو تالر توئیت کرده است که کاربران می توانند با استفاده از فلیتز و با کمک فالوورهای خود دیگران را اذیت کنید و هیچ راهی وجود ندارد که منبع این آزار و اذیت مشخص شود. همچنین اگر فردی توئیت شما را در فلیتز به اشتراک بگذارد، برای اطلاع شما از این موضوع اعلانی ارسال نمی‌شود؛ در نتیجه از آزار و اذیت‌های احتمالی که ممکن است برایتان ایجاد شود مطلع نمی‌شوید.

توئیتر اعلام کرده است در حال تلاش برای برطرف کردن این مشکلات است و سخنگوی شرکت بیان کرده است که ویژگی فلیتز در آینده به تنظیمات بلاک توجه خواهد کرد و شرکت برنامه دارد که ویژگی اعلانات را نیز اضافه کند.

این موارد تنها مشکلات این ویژگی جدید نیستند؛ افراد دیگری نیز بیان کرده اند که ریپلای‌های فلیتز مستقیم به صندوق ذخیره پیام‌ها می‌رود؛ حتی اگر پیام‌های دایرکت شما برای برخی افراد بسته یاشد. این قابلیت تقریبا مانند استوری اینستاگرام است و این برای کاربران توئيتر ناراحت کننده است؛ زیرا انتظار بیشتری از این شرکت داشتند و انتظار داشتند که کنترل بیشتری روی این موضع داشته باشند که چه افرادی به آن‌ها پیام دهند.

سخنگوی توئیتر گفته است: «ما همیشه به بازخوردها گوش می دهیم و امنیت کاربران برای ما همیشه در اولویت است». او همچنین اضافه کرده است که محتواهایی که از طریق فیلتز منتشر می‌شوند نیز باید تمام قوانین این شبکه اجتماعی را رعایت کنند.

ارسال نظر