مشکلات نمایشگر گلکسی S20 FE با آپدیت نرم‌افزاری برطرف شد

رسانه کلیک - مقرون‌به‌صرفه‌ترین گوشی سامسونگ یعنی گلکسی S20 FE مشکلاتی مربوط به تاچ نمایشگر دارد و سامسونگ یک بروزرسانی نرم‌افزاری برای رفع این مشکل منتشر کرده است. 

مشکلات نمایشگر گلکسی S20 FE با آپدیت نرم‌افزاری برطرف شد

گلکسی S20 FE مقرون به صرفه ترین گوشی هوشمند سری گلکسی S است که امسال عرضه شده است. سامسونگ تمام ویژگی‌های اصلی گوشی‌های گران قیمت سری S را با برخی کاستی‌های جزئی ارائه داده است تا بتواند آن را با قیمت ارزان‌تری بفروشد. متاسفانه برخی از خریداران اولیه این گوشی با مشکلات لمسی در صفحه نمایش مواجه شدند. اما اکنون، این غول فناوری کره جنوبی این مشکل را از طریق به روزرسانی نرم‌افزاری برطرف کرده است.

هفته گذشته کاربران گزارش دادند که مشکلاتی را در تاچ نمایشگر خود تجربه کرده‌اند. برای مثال ضربه زدن و حرکت دادن انگشت از هم تشخیص داده نمی‌شدند یا انگشت کاربران روی نمایشگر تخیص داده نمی‌شد و عملی صورت نمی‌گرفت.

به گفته SamMobile ، اکنون شرکت سامسونگ در حال انتشار نرم‌افزار جدیدی برای همه این گوشی‌ها در سراسر دنیا است تا مشکلات مربوط به نمایشگر آن‌ها را برطرف کند. این بروزرسانی برای هر دو نسخه گوشی با چیپست اگزینوس 990 (SM-G780F) و نسخه 5G با اسنپدراگون 865 (SM-G781B) منتشر خواهد شد.

البته این رسانه اعلام کرده است که در لیست تغییرات آخرین نسخه نرم‌افزار، برطرف شدن مشکلات مربوط به تاچ نمایشگر ذکر نشده است. اما یکی از کاربرانی که این آپدیت را روی گوشی خود نصب کرده گزارش داده که مشکلات تاچ او برطرف شده‌اند. کاربران این گوشی‌ها در سراسر دنیا باید به صورت دستی وارد تنظیمات گوشی شوند و در قسمت Software update آخرین نسخه نرم‌افزاری را دریافت و نصب کنند.

ارسال نظر