معرفی برترین آنتی ویروس های گوشی اندرویدی + لینک دانلود

رسانه کلیک - در این مطلب برترین آنتی ویروس های گوشی اندرویدی را معرفی می‌کنیم تا به کمک آن‌ها بتوانید از گوشی هوشمند و اطلاعات خود در برابر ویروس‌ها و بدافزارها محافظت کنید. 

معرفی برترین آنتی ویروس های گوشی اندرویدی + لینک دانلود

از آن‌جایی که اکثر افراد زمان زیادی را مشغول گشت و گذار در اینترنت هستند و فایل های مختلفی را دانلود می‌کنند، خطر ورود ویروس به گوشی بسیار بالا است. این ویروس ها امنیت شما را به خطر می‌اندازند و ممکن است باعث آسیب رسیدن به گوشی هوشمند شما یا پاک شدن و از بین رفتن اطلاعات شخصی و مهم شما شوند. به همین دلیل بسیار لازم و ضروری است که یک آنتی ویروس خوب روی گوشی خود داشته باشید تا به سرعت متوجه ورود ویروس شوید و بتوانید آن را حذف کنید. در این مطلب برترین آنتی ویروس های گوشی اندرویدی را معرفی می‌کنیم.

1- آنتی ویروس Security 360

این اپلیکیشن کاربران بسیار زیادی دارد و از گوشی شما در برابر انواع ویروس‌ها و بد‌افزارها محافظت می‌کند. با استفاده از این آنتی ویروس، شما نه تنها می‌توانید فایل ها و اپلیکیشن‌های موجود در گوشی خود را اسکن کنید تا از سلامت آن‌ها مطمئن شوید؛ بلکه در زمانی که گوشی شما به سرقت می‌رود نیز می‌توانید از آن کمک بگیرید.

اگر گوشی شما دزدیده شود، با استفاده از قابلیت ضد سرقت آن می‌توانید گوشی خود را قفل کنید و اطلاعات موجود در آن را حذف کنید. قابلیت دیگر این اپلیکیشن، Booster نام دارد که به کمک آن می‌توانید با کاهش میزان استفاده از رم گوشی، عملکرد آن را بهبود دهید. همچنین با استفاده از این اپلیکیشن اندرویدی می‌توانید برای دیگر اپلیکیشن‌های نصب شده روی گوشی خود، قفل بگذارید.

برای دانلود اپلیکیشن آنتی ویروس Security 360 به صورت رایگان روی این لینک کلیک کنید.

2- آنتی ویروس AVL

یکی دیگر از برترین آنتی ویروس های گوشی که علاوه بر مبارزه با ویروس‌ها و بد‌افزارها، از شما در برابر حملات فیشینگ هم محافظت می‌کند، آنتی ویروس AVL نام دارد. با نصب این اپلیکیشن روی گوشی خود می‌توانید فایل‌های موجود در گوشی را اسکن کنید و از سلامت آن‌ها مطمئن شوید و فایل‌های اجرایی که به گوشی شما وارد می‌شوند را شناسایی کنید.

قابلیت ضد فیشینگ این اپلیکیشن، از باز شدن وب‌سایت‌هایی که امکان کلاهبرداری در‌ آن‌ها وجود دارد جلوگیری می‌کند. یکی از مزیت‌های مهم این اپلیکیشن این است که استفاده زیادی از منابع گوشی ندارد و در نتیجه باعث تمام شدن سریع باتری گوشی نمی‌شود.

برای دانلود اپلیکیشن آنتی ویروس AVL به صورت رایگان روی این لینک کلیک کنید.

3- آنتی ویروس TrustGo

این اپلیکیشن به صورت کاملا اختصاصی برای گوشی‌های اندرویدی توسعه داده شده است تا به خوبی بتواند در مقابل ویروس ها و بدافزارها از گوشی اندرویدی شما محافظت کند. این اپلیکیشن نیز مانند تمام آنتی ویروس های دیگر، با اسکن فایل‌ها و اپلیکیشن‌های موجود در گوشی شما ویروس‌ها را شناسایی و آن‌ها را حذف می‌کند.

علاوه بر این، توسعه دهندگان این اپلیکیشن به فکر حریم شخصی کاربران هم بوده‌اند. اپلیکیشن‌های مختلفی که روی گوشی شما نصب می‌شوند، به بخش‌های مختلفی از گوشی و اطلاعات شما دسترسی دارند. با استفاده از TrustGo می‌توانید متوجه شوید که هر اپلیکیشنی به کدام یک از اطلاعات شما دسترسی دارد و اگر موارد مشکوکی مشاهده کردید، دسترسی اپلیکیشن را لغو یا به طور کلی آن را حذف کنید. همچنین اگر گوشی شما دزدیده شود، این اپلیکیشن به شما کمک می‌کند که مکان گوشی را پیدا کنید.

برای دانلود اپلیکیشن آنتی ویروس TrustGo به صورت رایگان روی این لینک کلیک کنید.

4- آنتی ویروس McAfee

نرم افزار آنتی ویروس McAfee یکی از آنتی ویروس های معروف برای ویندوز است و از آن جایی که با استقبال خوب مخاطبان رو به رو شد، نسخه اندروید آن نیز توسعه داده شد. مانند تمام آنتی ویروس های دیگر، با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید ویروس ها و بدافزارها را شناسایی و حذف کنید. از قابلیت‌های جانبی McAfee می‌توان به امکان ردیابی گوشی در صورت دزدیده شدن و پاک کردن اطلاعات گوشی از راه دور اشاره کرد. البته این اپلیکیشن می‌تواند از سارق گوشی شما عکس هم بگیرد و در پیدا کردن سارق به شما کمک کند.

برای دانلود اپلیکیشن آنتی ویروس McAfee با قابلیت‌های زیاد به صورت رایگان روی این لینک کلیک کنید.

ارسال نظر