معرفی 10 برند برتر لپ تاپ در سال جدید میلادی

رسانه کلیک - چه گیمر باشید، چه یک دانشجو و چه کارمند؛ وجود لپ تاپ خوب برای رساندن شما به اهداف‌تان و انجام به موقع کارها ضروری است. اگر به دنبال شناخت بهترین برندهای ارائه دهنده لپ تاپ در سال 2021 هستید، مقاله زیر برای شما نوشته شده است.

معرفی 10 برند برتر لپ تاپ در سال جدید میلادی
  1. ایسوس

طبق بررسی‌هایی که مجله لپ تاپ در فاصله زمانی 2019 تا 2020 انجام داد، متوجه شد که ایسوس توانسته جایگاه خود را به عنوان برترین برند ارائه دهنده لپ تاپ بین کاربران باز کند. این کمپانی که یک شرکت چند ملیتی تایوانی است از سال 1989 فعالیت خود را شروع کرد و در حال حاضر پس از سال‌ها آزمون و خطا و انجام دادن ریسک‌هایی که فقط از یک کمپانی نوآور امکان پذیر بالاخره توانست به جایگاهی که حقش بود دست پیدا کند. در حال حاضر لپ تاپ های ایسوس در مدل های جدید با ارائه بهترین امکانات، طراحی عالی و قیمت روز مناسب توانسته‌اند به گزینه‌های پرفروش سال 2021 تبدیل شوند. سری K,n بهترین مدل‌ها را به کاربران ارائه داده‌اند و توانسته‌اند نظر مثبت آن‌ها را جلب کنند. شما هم اگر به دنبال یک لپ تاپ عالی هستید، حتما ایسوس را با امتیاز 88 از 100 به عنوان صدرنشین جدول لپ تاپ‌ها مد نظر داشته باشید.

  1. دل

شرکت آمریکایی چند ملیتی «دل» سال‌هاست که به عنوان یکی از بهترین سازندگان لپ تاپ در سراسر جهان شناخته می‌شود. بنیانگزار این کمپانی مایکل.اس. دل نام داشت و کار خود را در سال 1984 در آستن تگزاس شروع کرد. با اینکه مایکل دل در سال 2007 از دنیا رفت؛ اما این کمپانی هم‌چنان جایگاه ویژه خود را به عنوان یکی از بهترین برندها حفظ کرد. دل علاوه بر طراحی بسیار شیک و ساده به دوام بسیار بالا معروف است. امتیاز این برند از 100، 85 در نظر گرفته شده است.

  1. اچ پی HP

کمپانی هاولت-پاکارد Hawlett-Packard که مخفف آن نام برند HP را به وجود آورد یک شرکت چند ملیتی آمریکایی است که در پالو آلتوی کالیفرنیا فعالیت خود را شروع کرد. این شرکت از سال 1939 تا کنون توانسته به جایگاه بسیار خوبی در دنیای تکنولوژی دست پیدا کند و ارائه دهنده بسیاری از بهترین لپ تاپ‌های پریمیوم، کاری و گیمینگ است.این شرکت در سال 2019 برنده گزارش مجله لپ تاپ شد و تا به امروز هم‌چنان یکی از بهترین‌ها با رتبه 82 از 100 است.

  1. ام اس آی MSI

شرکت میکرو استار اینترنشنال، Micro-Star International که نام MSI از اولین حروف آن گرفته شده است، یکی دیگر از شرکت‌های تایوانی چند ملیتی است که فعالیت خود را از سال 1986 در تایپه شروع کرد. این شرکت با اینکه نسبت به سایر شرکت‌های تکنولوژیک که تا کنون معرفی شدند، دیرتر وارد این مارکت شد؛ اما توانست طی مدت زمان کوتاهتر به جایگاه بسیار خوبی دست پیدا کند. مجله لپ تاپ با بررسی نظرات کاربران، طراحی، پشتیبانی و گارانتی، خلاقیت و ارزش به این برند 78 از 100 را داده است.

  1. لنوو

طی سال‌های اخیر کسانی که بودجه محدودی برای خرید لپ تاپ داشتند و در عین حال نیازشان به این دستگاه خیلی تخصصی نبود، با نام برند «لنوو» آشنا شدند. این برند یک شرکت چند ملیتی چینی است که در هنگ کنگ فعالیت می‌کند و کار خود را از سال 1984 شروع کرده است و ارائه دهنده انواع لپ تاپ با قیمت‌های مناسب است.

یکی از دلایلی که این کمپانی توانسته به جایگاه پنجم بهترین برندهای تولید کننده لپ تاپ دست پیدا کند، ایجاد طیف وسیعی از انتخاب‌های متنوع برای کاربران است؛ با وجود این لنوو هنوز نتوانسته سرعت لازم در ریسک پذیری را داشته باشد و از نوآوری‌های بیشتری کمک بگیرد. به همین دلیل هم امتیاز این برند 77 از 100 در نظر گرفته شده است. در اینجا با چند واقعیت جالب درباره این برند آشنا شوید .

  1. ایسر Acer

طی دو سال اخیر، ایسر Acer به عنوان کمپانی چند ملیتی تایوانی توانسته تغییرات زیادی ایجاد کند و جایگاه خود را نسبت به سال‌های قبل بهبود بخشد. این کمپانی که در سال 1976 در شهر جدید تایپه تاسیس شد، تا به امروز ارائه دهنده بسیاری از لپ تاپ‌های کابردی با ویژگی‌های مناسب و تامین رضایت کاربران بوده است. تنها دلیلی که ایسر نتوانست به رتبه بالاتری دست پیدا کند، تعداد زیاد محصولات میان رده آن بود. امتیاز این برند 76 از 100 در نظر گرفته شده است.

  1. ریزر Razer

کمپانی سنگاپوری-آمریکایی ریزر در سال 1998 وارد دنیای تکنولوژی شد و با اینکه قدمت کمتری نسبت به سایر کمپانی‌ها دارد؛ اما در حال حاضر با سرعت بالایی در حال پیشرفت است. یکی از نکات مثبت این کمپانی هدف گرفتن افراد حرفه‌ای با نیازهای خاص است. ریزر علاوه بر اینکه ارائه دهنده لپ تاپ‌های گیمینگ است، قصد دارد افق‌های خود را برای برطرف کردن نیازهای سایر افراد خلاق جامعه هم باز کند. امتیاز این برند هم 76 از 100 در نظر گرفته شده است.

  1. سامسونگ

سامسونگ یکی دیگر از شرکت‌های ارائه دهنده محصولات تکنولوژیک است که در کره جنوبی واقع شده و تاسیس آن به سال 1938 برمی‌گردد.

این کمپانی در حال حاضر ارائه دهنده بهترین گوشی‌هاست و انواع تبلت سامسونگ هم از لحاظ طیف قیمت و هم از جهت جدید و نوآور بودن جزو بهترین انواع تبلت است؛ به خصوص مدل های سری s,t,a در سال 2021 بسیار مورد استقبال قرار گرفته‌اند. این برند در زمینه تولید لپ تاپ هم توانسته است به جایگاه هشتم بهترین برندهای ارائه دهنده لپ تاپ در جهان دست یابد. با وجود این صاحب نظران معتقدند اگر سامسونگ با همین وضعیت به پیشرفت ادامه دهد خیلی زود می‌تواند به جایگاه بالاتری هم دست پیدا کند. بهبود تجربه کاربر، وسعت دادن به کاتالوگ و طراحی‌های جدید، پر قدرت و رنگی جزو مزیت‌های رقابتی این شرکت کره‌ای است. امتیاز سامسونگ 75 از 100 برآورد شده است.

  1. الین ور Alienware

کمپانی الین ور که در سال 1996 در میامی آمریکا مشغول به فعالیت شد، یکی از زیر مجموعه‌های برند دل است. این کمپانی از رتبه چهارم دوره قبل به رتبه هشتم دوره فعلی تنزل پیدا کرده است؛ اما پیش بینی‌های متخصصان نشان می‌دهد که این تنزل رتبه موقتی و به دلیل ایجاد بعضی تغییرات بوده است. بنابراین از الین ور انتظار می‌رود طی سال 2021 با یک بازگشت عالی بتواند نظر کاربران را از هر جهت به خود جلب کند. امتیاز این برند75 از 100 بوده است.

  1. اپل

بر خلاف انتظارها، لپ تاپ های اپل به جای اینکه صدرنشین فهرست بهترین لپ تاپ‌ها باشند، در جایگاه دهم قرار گرفته‌اند. یکی از دلایل اصلی قرار گرفتن این برند چند ملیتی آمریکایی در جایگاه دهم نبود طیف متنوع قیمت برای کاربران است. لپ تاپ‌های این برند که از سال 1976 شروع به فعالیت کرده است؛ قیمت بالایی دارند و تهیه آن‌ها برای کاربران زیادی امکان پذیر نیست. امتیاز اپل در این فهرست 73 از 100 بوده است.

ارسال نظر