منوی اشتراک‌گذاری تلفیقی کروم احتمالا به زودی به این مرورگر افزوده شود

رسانه کلیک - در نسخه فعلی مرورگر کروم که برای دسکتاپ وجود دارد، گزینه های متعددی جهت به اشتراک گذاری وجود دارد که قرار است بزودی جای خود را به منوی اشتراک گذاری تلفیقی کروم بدهد. 

منوی اشتراک‌گذاری تلفیقی کروم احتمالا به زودی به این مرورگر افزوده شود

در نسخه فعلی گوگل کروم که برای ویندوز عرضه شده است، زمانی که شما قصد ارسال لینک یا محتوای درحال مشاهده را دارید باید از ابتدا گزینه سه نقطه گوشه‌ صفحه را انتخاب کرده ‌سپس اقدام به ارسال لینک یا مطلب مورد نظر خود کنید. از طرفی در صورتی که این گزینه‌ها در کنار نوار آدرس قرار می‌گرفتند، این مسئله منجر به شلوغ شدن و سردرگمی کاربر در هنگام انتخاب آیکون های کناری نوار آدرس می‌شدند. خوشبختانه گوگل در حال پیدا کردن یک راه‌حل سریع و مناسب به جهت مدیریت اشتراک گذاری در این مرورگر محبوب است.

طبق گزارش منتشر شده توسط تیم توسعه دهندگان این پلتفرم، گوگل بزودی منوی اشتراک گذاری تلفیقی کروم را به این نرم افزار پراستفاده اضافه خواهد کرد که این گزینه جای دیگر موارد را که به جهت اشتراک گذاشتن لینک یا محتوای درحال مشاهده وجود داشتند، به خود اختصاص خواهد داد و همگی در یک دکمه به شکل "+" قرار خواهند گرفت که با کلیک روی آن، یک جعبه مربع شکل باز شده که در آن گزینه‌هایی مثل کپی کردن لینک، ذخیره صفحه و اشتراک گذاری صفحه نمایش روی یک دستگاه دیگر نیز وجود خواهد داشت.

البته در تصویر منتشر شده از این قابلیت جدید، گزینه ارسال به دستگاه های دیگر به چشم نمی‌خورد و احتمالا گوگل به زودی آن را به عنوان تکمیل کننده ویژگی ذکر شده، اضافه خواهد کرد. همچنین ممکن است که این شرکت حتی گزینه های بیشتری برای اشتراک گذاری به این منو اضافه کند، اما در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد این موضوع وجود ندارد. هنوز مشخص نیست که گوگل قصد دارد تا چه زمانی به طور رسمی از این ویژگی کاربردی رونمایی کند اما با توجه به تصاویر منتشر شده، قرار گرفتن این ویژگی در نسخه های آتی این مرورگر به زمان زیادی احتیاج نخواهد داشت.

ارسال نظر