موتورولا اج اس به پردازنده اسنپدراگون ۸۷۰ مجهز می شود

رسانه کلیک - شرکت لنوو اعلام کرده  که قرار است در ۲۶ ژانویه (هفتم بهمن ماه) از جدید ترین پرچمدار خود یعنی موتورولا اج اس رونمایی کند. این محصول به پردازنده اسنپدراگون ۸۷۰ مجهز می شود. 

موتورولا اج اس به پردازنده اسنپدراگون ۸۷۰ مجهز می شود

امروز شرکت موتورولا با نمایش یک تیزر نوید رونمایی از یک گوشی پرچمدار را داد که قرار است از جدیدترین پردازنده شرکت کوالکام، رم توربو LPDDR5 و UFS 3.1 استفاده کند. فناوری جدیدی که در رم این گوشی به کار رفته، باعث می شود تا انتقال اطلاعات تا ۷۲ درصد سریعتر انجام شود. علاوه بر این، فناوری UFS 3.1 باعث می شود تا سرعت نوشتن اطلاعات روی حافظه دستگاه تا ۷۰۰ مگابایت بر ثانیه ارتقا پیدا کرده و دوام بیشتری داشته باشد. همچنین راندمان کلی نیز تا ۲۵ درصد افزایش می یابد.

امتیاز این گوشی در بنچمارک انتوتو برابر با ۶۷۹۸۶۰ است که برای پردازنده ای مانند اسنپدراگون ۸۷۰ عدد خوبی به شمار می آید. البته باید در نظر داشت که این پردازنده یک پله از اسنپدراگون ۸۸۸ عقب تر بوده و قیمت کمتری دارد. نکته قابل توجه این است که هر دو این پردازنده ها شباهت زیادی با یکدیگر دارند. همچنین مدل ۸۷۰ را می توان یک نسخه اورکلاک شده از پردازنده +۸۶۵ بدانیم. در نتیجه از یک طرف نمی‌توان آن را یک پردازنده پرچمدار واقعی دانست اما از طرفی می تواند یک رقیب جدی برای دیگر رقیبان میدان باشد. به گفته مدیر کل شرکت لنوو، موتورولا اج اس از رابط بهبود یافته Moto UI استفاده خواهد کرد.

این گوشی همراه با یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچ با کیفیت 1080P پلاس و یک دوربین در وسط آن عرضه خواهد شد. دوربین سلفی این گوشی از یک لنز ۱۶ مگاپیکسلی بهره می‌برد، درحالی که سیستم اصلی دوربین آن مجهز به سنسور ۶۴ مگاپیکسلی است. این گوشی با یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی عرضه خواهد شد. نسخه جهانی گوشی فوق با مدلی که در چین عرضه می شود متفاوت خواهد بود. به این معنی که نه تنها از لحاظ سخت‌ افزاری بلکه از لحاظ ظاهری نیز نسبت به یک دیگر متفاوت هستند. این گوشی احتمال دارد با یک قیمت شگفت انگیز در بازار عرضه شود.

ارسال نظر