موتور جست‌وجو بینگ به مایکروسافت بینگ تغییر نام داد

رسانه کلیک - طبق اعلام شرکت مایکروسافت، نام موتور جست وجو بینگ به نام مایکروسافت بینگ تغییر کرده است و لوگوی جدیدی برای آن طراحی شده است. 

موتور جست‌وجو بینگ به مایکروسافت بینگ تغییر نام داد

شرکت مایکروسافت نیز قصد دارد مانند شرکت گوگل تمام محصولات خود را با نام مایکروسافت عرضه کند و به همین دلیل، نام بینگ را به نام مایکروسافت بینگ تغییر داده است و لوگوی جدیدی برای ان طراحی کرده است.

مایکروسافت‌ در یک پست وبلاگ اعلام کرده است که نام موتور جست‌وجو خود را به «مایکروسافت بینگ» تغییر داده است و لوگوی جدیدی را برای آن در نظر گرفته است. این شرکت از این به بعد از دو لوگو برای بینگ استفاده می‌کند و تغییرات لوگو را می‌توانید در سایت bing.com مشاهده کنید.

یکی از این لوگوها آپدیت لوگوی قبلی «the Bing b» است؛ اما آرم دوم حاوی آرم مایکروسافت و متن «Microsoft Bing» است که با فرمت Segoe که در این شرکت بسیار رایج است نوشته شده است.

این شرکت اعلام کرده است که دلیل ادغام برندهای مایکروسافت‌ و بینگ‌ این بوده است که بسیاری از قابلیت‌های سرچ در محصولات مایکروسافت‌ مانند جست‌وجوی InPrivate در مایکروسافت اج، جست‌وجوی سریع در ویندوز تسک‌بار، جست‌وجو در مایکروسافت 365 و... از این موتور جست‌وجو قدرت می‌گیرند.

با این وجود ممکن است خیلی از آدم های دنیا باز هم این موتور جست‌وجو را با نام بینگ‌ صدا بزنند و بشناسند.

ارسال نظر