فروش بیش از 3 میلیون مچ بند Mi Band 6 شیائومی در سراسر جهان!

رسانه کلیک - میزان فروش مچ بند Mi Band 6 شیائومی از مرز 3 میلیون دستگاه عبور کرد. قیمت در نظر گرفته شده برای این محصول بین 36 تا 44 دلار است.

فروش بیش از 3 میلیون مچ بند Mi Band 6 شیائومی در سراسر جهان!

ماه گذشته بود که لی جون، مؤسس و مدیر عامل شیائومی اعلام کرد بیش از یک میلیون مچ بند Mi Band 6 به فروش رفته است. اکنون معاون شرکت نیز از فروش 3 میلیون دستگاه می بند 6 در سراسر جهان خبر داده است. این محصول، جدیدترین ترکر یا همان ردیاب تناسب اندام شیائومی است که ماه مارس در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت.

غول فناوری چینی فروش مچ بندهای خود را در دوم آوریل آغاز کرد و توانست تنها در عرض یک ماه، حدود یک میلیون نسخه از آن‌ها را به فروش برساند. حال پس از گذشت دو ماه، فروش این محصول سه برابر شده است. می بند 6 در دو نسخه به مشتریان عرضه می‌شود که تنها یکی از آن‌ها قابلیت پشتیبانی از NFC را دارد. قیمت نسخه معمولی 36 دلار و قیمت نسخه مجهز به NFC 279 برابر با 44 دلار است.

مچ بند Mi Band 6 دارای نمایشگر امولد 1.56 اینچی است و هیچ دکمه فیزیکی ندارد. این گجت جذاب علاوه بر سنجش سطح اکسیژن خون، ضربان قلب و خواب کاربر را نیز تحت نظر می‌گیرد. ترکر تناسب اندام شیائومی از 30 حالت ورزشی مختلف حین راه رفتن، دوچرخه‌سواری، دویدن و غیره پشتیبانی می‌کند.

می بند 6 به لطف باتری لیتیوم پلیمری 125 میلی آمپر ساعتی خود، تا دو هفته نیازی به شارژ مجدد ندارد. از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به سنسور SpO2، سنسور PPG، مقاومت در برابر آب (تا عمق 5 متری) و پشتیبانی از شش حالت ورزشی باقابلیت تشخیص خودکار اشاره کرد.

ارسال نظر