مک بوک پرو جدید به همراه دو مدل آیپد اواخر سال عرضه می‌شود

رسانه کلیک - کمپانی اپل طی چند ماه آینده، از برنامه زمانی خود برای عرضه لپ‌تاپ‌های مک بوک پرو و دو مدل آیپد جدید رونمایی می‌کند که احتمالا اواخر سال به بازار می‌آیند.

مک بوک پرو جدید به همراه دو مدل آیپد اواخر سال عرضه می‌شود

با اینکه چند هفته آتی به سبب عدم عرضه محصولات جدید چندان هیجان‌انگیز نیست، اما ظاهرا اپل برنامه‌هایی در سر داشته و دستگاه‌های متعددی برای معرفی دارد.

یکی از محصولات آینده اپل جزء خانواده مک بوک پرو است. به علاوه، دو مدل آیپد جدید نیز در راه هستند که عرضه آن‌ها برای اواخر سال جاری زمان‌بندی شده است.

طبق گزارش‌های اخیر، چند هفته آینده بسیار معمولی و بدون هیجان سپری خواهند شد، چون بعید است محصول جدیدی در این مدت معرفی شود. با این حال، کمپانی اپل در ماه‌های آتی این روند کسالت‌آور را از بین می‌برد.

شرکت کوپرتینویی قصد دارد تاریخ عرضه لپ‌تاپ‌های مک بوک پرو جدید و همین‌طور یک آیپد ارزان‌قیمت و آیپد مینی را در ماه‌های آتی مشخص کند. در حالی که مدت زمان زیادی از به‌روزرسانی آیپد مینی گذشته است، اکثر چشم‌ها به لپ‌تاپ‌های جدید مک بوک پرو خیره خواهد شد.

بر اساس پیش‌بینی‌های قبلی یک افشاگر، مک بوک پروهای 14 و 16 اینچی اپل در ماه اکتبر یا اوایل نوامبر عرضه می‌شوند. در این حین می‌توان منتظر توزیع مک مینی جدید به بازار بود.

کمبود تراشه و تولید mini-LED دو نگرانی بزرگ اپل به حساب می‌آیند. در راستای رسیدگی به این مشکلات، اپل با یک تأمین‌کننده جدید برای کاهش زحمت تولید همکاری می‌کند. همچنین گفته می‌شود شرکت TSMC اولویت تحویل تراشه‌های خود را به کمپانی کوپرتینویی اختصاص داده است.

با این حال، عرضه لپ‌تاپ‌های جدید احتمالا با تعداد محدودی آغاز می‌شود. ولی به تدریج، موجودی این دستگاه‌ها در بازار افزایش می‌یابد و مشتریان بیشتری قادر به خرید آن خواهند بود.

گزارش جدید دیگری به این نکته اشاره می‌کند که اپل در حال بررسی طراحی نمایشگر بزرگ‌تری برای آیپد آینده خود است. این نمایشگر می‌تواند در اندازه 12.9 اینچ عرضه شود. البته قطعی بودن این خبر هنوز از سوی کمپانی کوپرتینویی مورد تأیید قرار نگرفته است.

ارسال نظر